Friday, July 2, 2010

oke saya penat =='

halluwww ;)
haihh mmg sngat penat hari ni
sebabnyakan saya ,miera mernado ,aimy mahirah menemankan amer mashi
sebabnya dia nak sangat cari kemeja lengan pendek
haih =.=
penat melayan dia tuh
semua kedai pergi
semua tak berkenan
*act saya pon tak berkenan
HAHAHAAHAHA

err tapi tak pe laA
sebab before this tak pernah keluar dgn amer ni
so kira teman dia laa
HAHAHA

erm yg bestnya
bila dah tak jumpa kemeja yg di idami tuh
dia dgn pantas ajak makwe dia tgk wayang
HAHAHAHA
sengal punya amer
aku penat penat kehulu kehilir last last kau tak beli pon kemeja
dah laa tuh
saya suh belanja cool blog kan
mak aihh dia buat dang jea
tak pe tak pe =_='

herm
what ever it is
hari ni kira hari happy laa
sebab dpt keluar dgn mereka
HAHA
mostly si budak aimy tulah
finally dpt kita keluar :)
hari tuuh tak jadi sebab ada probs sikit
so kira hari ni best laa

thanks laa amer .aimy .miera .

p/s : miera penat siaa
lepas ikot laki bini tuh kita tusyen pulak
peh mereka indah saja dpt nonton wayang

tak lupa jugaa buat kak MAS .akak angkat miera
even tak dpt cool blog kan
kau belanja kami jambu RM1.00 tuh da kira oke laa
HAHAHAHAHAH

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado