Tuesday, September 7, 2010

HEY HAHA ^^V

hye hoy :)
okay apa yg boleh dikatakan sekarang mmg sudah lama saya tak bukak blog kesayangan saya niMySpace. uwaaaaaa MySpace , sorry blogger, sumpah tak de masa nak bukak blog ni, facebook aja yg sempat, myspace pun dah lama tak bukak, dah tk paham tau function dorang nih, huh MySpace, tapi bukan ni semua laa yg nak dikatakan pun .

sejak bulan puasa ni mcm susah sangat nak blogging, mcm malas nak menaipkan, tapi hari ni lahhh kan 8 SEPTEMBER 2010, saya menggigihkan jari jemari utk menaip kan MySpace, err lately ni mcm bnyak jea masalah yg dtg dan pergi mcm tuh jea, kengkadang rasa mcm nak lariMySpace dari semua tuh, penat aww melayankan masalah yg tak sudah ni, jgn tnya laa apa masalahnya, mmg takkan ter-list dibuatnya, family, kawan, uhh sesiapa jea laaa, penat penat MySpace.

kawan dtg kawan pergi, the best title kan, hmm time susah mmg semua dtg, tapi bila tak perlukan, haihhhh dorang buang saya mcm tuh jea, tapi saya tak kisah dah, selamat saya jumpa sorang kawan yg betul betul memahami saya, nasihat dia sangat membuka minda MySpace, tak sangka pulak dia pandai jugak bagi nasihat kan, hee thanks a lot to him aww aww MySpace, hmm kekadang rasakan diri ini yg terlalu beriya iya, tapi mereka ?, buat dono saja kan, mmg sumpah sial!, kadang kadang rasa nak sepak pakai kaki muka you alls!

hmm tapi apa boleh buat, saya nangis sorang sorangMySpace, tak de siapa peduli kan!, tapi saya tak kisah semua tuh, saya ada orang yg sygkan saya lebih dari kamu semua, mungkin semua anngap saya ni ada tak de sama jeaMySpace, saya tak marah, tak benci, tak tak tak tak laaa , mereka kata ini lumrah hidup, saya akui, tapi nak hadapinya mmg peritMySpace, saya ni mmg mudah terasa, kuat toucing, semua ada, saya ni ngada ngada, semua org yg pernah kena ckp mcm tuh, tapi saya tak pernah minta utk di pujuk semuaMySpace, saya sanggup tanggung sorang sorang.

tapi semua mcm tak pahamMySpace, tak pe laaa mungkin dah takdir hidup saya kan, saya redha itu, saya tahu siapa bersama saya .

dan inilah yg terluah setelah hampir berbulan bulan tak update ,terima kasih kpd yg sudi membacaMySpace, jumpa lagi yaaMySpace.
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

3 comments:

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado