Monday, October 4, 2010

BEGINILAH CARANYA

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA :)
amek awak ! HAHA , sikit baik ucapan salam aku :)
ye laaa kan muka aku lagi kat blog ni kerja menaip !
FINE ! HAHAHA

okay hari ni isnin 4 OKTOBER 2010 , melalui liku liku kehidupan dengan penuh kesabaran , macam best tak best jea kan sekolah hari ni , BEST KE ? boleh laa , hari hari sekolah aku memang best dan meriah , tapi hari ni ada satu benda buat aku tak best , NAK TAU APA ?



BAWAH












BAWAH LAGI

















LAGI !
















OKAY DAH !
nak tau apa yang tak best ? yang tak bestkan sebab BETINA SUNDAL + BOHSIA KAMPUNG tuh ada :) nice tak kalau dalam perbicaraan ada selit mathematics :) , NICE WHAT !
GO ! apa fasal tah dia datang hari ni , menyemak GILA dohl , sumpah aku JIJIK dengan muka jahanam dia tuh , pagi pagi datang kau boleh nak buat muka BANGANG kau tuh kan , yang paling syiok bila TEACHER pun tak perasan dia datang , HAHA nice lah kot , sangat GIRANG DI HATI ! and then bila dia datang memang tak da siapa hirau lah kan , ibarat kitaorang dah pulau BETINA tuh ! PADAN MUKA ANDA !

then recess time , ayu ohh ayu , thanks kerana nasi impit dan rendang ayam tuh , sangat sedap tauk :) , kenyang kami ! HAHAHA , okay thats not the point laa kan ! bila rehat masing masing macam biasa laa berkumpul , mencarut marut sana sini , well geng MERNADOES mmg macam ni , HIKSS , then then dia pun macam biasa lah , duk termanggu macam orang takda masa depan , HAHAHA best title aku bagi untuk kau BEDEBAH ! bagos , lepas tuh aku dah agak kau mesti nak datang tempat aku kan ? YAA AKU TAU ! sebab kau kan dah takda kawan kat dalam kelas , PADAN MUKA KAU LAGI SEKALI :) bodoh ! buat malu , semak jea kau datang tempat aku ! nasib aku ni mempunyai hati nurani tak halau kau ! AKU TAU AKU BAIK :) kau datang kan cakap apa ? "EH NOKK , KAU TAU TAK , DEKAT BLOG AKU ADA LAA AKU POST LINK BLOG BUDAK LAIN , DIA KUTUK BUDAK S**** , LEPAS TUH ADA SELIT NAMA KAU NOKK" , ouhh aku tak layan kan kau ckp mcm tuh ? HAHA buat malu jea kau , dan lagi masa tuh kan aku tengah makan rendang mak ayu :) , UHH aku amat menikmati :) , dan kau ? MACAM ORANG BODOH + BANGANG + BEBAL right ? YES ! semua tuh memang sesuai dengan kau BODOH ! bodoh sangat siapa suruh ?

lepas tuh kan siapa eak layan kau ? OUHH si MORGANA kan ? AHH biar laa , nasib ada yang cover , kalau tak kesian jugak aku tengok kau macam bangang ! thanks to MORGANA laa kan !
err lagi apa ? OUHHH aku suka bila classmate kita nganjeng kau , HAHA tapi kau tak sedar kan ? memang lah , sebab kau jenis budak tak sedar diri kan ! pelik jugak kenapa kau datang sekolah , menyemak jea ! buat sakit mata , hati semua orang kan ! err itu jea laa kot , aku malas nak bercerita orang macam kau ni ! buat tambah dosa aku kan , tapi dosa kau lagi banyakkan ? HAHAHA

*BYE LOSSER :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado