Saturday, October 16, 2010

HEE ;]

hye hello hello bloggers :) , okay kenapa double hello ? entah laa aku da terbawak bawak lagu SHINee ni haa , yess i like it haa :D , itu pun aku nak cerita ke ? ehh biar la , my entry is mine , haa aku start merepek , bla bla blaa , act macam dah lama aku tak update blog kan ? yekea ? kauorang macam perasan pulak blog aku ni ha ? aku post nanti aku yang baca sendiri , bagus tak ? haa amalan mulia laa :) , uhhh dah lama ke ? tak laaa tak la lama sangat , baru dua tiga hari kan ? ala ye laaa kot . . .

lately ni aku banyak mengharungi kehidupan dengan penuh keanehan ==' . yah thats what i think yaa , percaya tak percaya lantak kauorang , dah dua hari aku tak balik rumah , pergh ! bunyinya macam keLIARan sangat kan ? ala lek tenang aa , bukan selalu , duduk rumah pun bukan best sangat , ada internet ? yaaa of course bagi budak lain aku mmg melekat depan p.c , excuse ahh ? aku bukan macam tuh , jakun kan ! ehheh , OKAY GO ! nak tau aku tak balik rumah aku kemana ? okay jumaat malam tuh aku punya boring memang semacam , entah laa ==' , so aku pantas texting HAFIZ ADNAN kan ajak dia keluar dengan alasan beli burger , yaa nasib laa engkau memahamiku sahabat , sayang kau sangat :) . aww aww , then macam biasalaa , kalau time aku keluar about 10.00P.M laa , ala awal lagi kan ? yeah i think so :) , so lepas beli burger dia ajak la aku lepak rumah dia , "terlalu awal sayang" port makan burger depan rumah aku , gamble tak gemble ? *haa kesian aku merempat ==' , bla bla bla , burger habis , kami round round taman perumahan kami , yaph destinasi akhir aku rumah apis ! aku tau aku mesti akan tidur rumah dia , bukan ku pinta , tetapi dipaksa = =' , ykea ? bukan kerelaan aku ? HAHA entah laa .

then malam tuh agak pelik kerana kami tidur agak awal , HAHA aku sangat ngantuk , pergh ! padahal siang aku membuta , FINE , mata aku banyak syaitan gemok bergantung :)) , tidur tidur tidur . . . aik dah pagi ? yeaa pagi laa kan takkan nak malam selama lamanya , aku sedar tepat jam HP aku 6.55 a.m , awalnya ? haihh baguslaaa , tapi aku tgk apiz tidur lagi , of course laa aku nak sambungkan ? memang yaa pun , then tidur balik , sedar sedar 9 lebeh dah , haa nak balik laa , act sabtu semalam aku ada plan , yaa ikut amer surveying tempat souvinier PROM NIGHT , but suddenly ada mood tak baik datang , tiba tiba aku malas nak keluar , heh kelakarnya bila aku ungkapkan aku malas nak keluar ? yess muka aku memang muka kaki rayap ! thanks to understand :) , texting amer "tanak pergi boleh ?" haa tidak balas lagi , then texting khairi "sygs , boleh tak i tak ikot ?" , aku dah agak mamat ni mesti marah , dia nak sangat aku ikut :) ehheee , tak pe tak pe , i pergi juaa sygs , KAH KAH KAH , uhh sambung , mula mula aku ingat betul aku taak pergi , sebabnya ada orang lain nak ikut , kereta tak muat , aku mengalah = =' *HAA KEJADIAN SANGAT PANJANG , habis kredit msj sana sini , amer mula mula merelakan ketidak pergian aku , then tiba tiba dia msj "kau siap siap , kejap lagi aku amek" , nak tahu apa direply ?> "boleh faham ? org tak pergi means tak pergi laa" then amer memarahi aku :(( , sorry beb :( , nak tanak aku pergi juaa . macam macam tempat aku pergi ikut they all , uhh penat penat = ='

malamnya aku dkhabarkan amer tidur rumah cuzzy dia , HAFIZ ADNAN *lagi sekali nama kau , HAHAHA , malam tuh meronggeng sana sini kami , tapi amer kecoh nak balik awal ngantok la apa laa , HUH ==' , aku dengan apis si burung hantu tetap belum pulang -.- *haihh nak jadi apa lah budak budak ni , bla bla blaaa , kini aku dirumah apis , yeahh , rupanya ada agenda mereka ni ! amer dengan apis mempergunakan aku :(( HAHAHA :D *terasa dipergunakan , buatkan diorang rebonding , yahh thats my job kan :) , ehhe malam malam buta buat rebonding ! BAGUS ! tak pernah di buat orang = =' . UHHH , lepas selesai semuanya semua perut keroncong , pergi dapur rumah apis *ohh sebelum tuh , aku memutuskan tidak pulang kerumah , means tidur rumah apis la kan ! HAAAAAAAAAA :O , memang puaka ! , sambung ! makan makan , aku makan sikit jea , yaa diet ke ? HA'AHH kepala otak lah :D , selesai makan , kembali ke bilik , aku dah agak diorang belum nak tidur , kononnya nak main SPIRIT OF THE COIN :) . kepala otak mereka ==' , takot sia aku :O , HUH tak tidur punya pasal , berbual laa pulak , masing masing bukak cerita hantu , ihhh pagi pagi buta korang bercerita hantu pulak , paling cannot go bila amer bukak sound effect , haiyakkkk dah macam rancangan hantu hantu , tapi enjoy berbual dalam gelap , HUH berbual punya berbual pukul 5 dah :) *apis tidur paling awal ! amer menyapa "mie , tidur laa" OKAYY night :) * night apa pukul 5 ? = =' .

*aha okay itu jea laa , ayat tonggang langgang sebab tak cukup tidur = =' , byee :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado