Sunday, October 10, 2010

KEMBALI

hello hello hello semua semua semua , haa mcm ni la gila , ergh ! tatkala menaip ni kan , hati ini sangat terharu dengan kepulangan anak sedara , diaorang semua dah balik negeri sembilab :(( , HUUU entah kapan mereka ke sini lagi . OKAY GO ! act title kembali ni bukan untuk they all tuh . CEH SANGAT PUAHHKEE ;) . of course la nak cerita pasal diri sendiri kan . JENG JENG JENG

okay laa , obviously kan aku dah dekat dua tiga hari tak ONL dekat p.c , BUSYY ? BUKAN GILA ! HAHAH , faktor utama ! P.C meragam balik , SIAL SANGAT , dah on , kejap lagi dia tertutup sendiri ! bestkan macam tuh ? okay aku sangat bersabar dengan karenah p.c ni :) , nak buat mcm mana , ni jea yang ada kat rumah , kalau aku hentak ke baling ke ? HAH mana aku nak dapat ? HUH , keren kan aku sampai nak hentak p.c ni . WELL :D

GO ! masa hari rabu lepas laa , tarikh lupa ! sesiapa ingat tolong ingat ingatkan yang lain :P KAH KAH KAH , eheh rabu tuh aku ke rumah si kembar ni haa , well masa khamis tuh kami tak sekolah la , kerana cuti sempena PMR ! wahhhaaaa , aku rasa sekolah aku jea bagi cuti untuk SPM CANDIDATES , sekolah lain mcm tak = =' . haihhh kesiannyee punn diorang =.= . then aku pun kerumah manusia yang disebutkan tadi , NAK BUAT APA ? hah bagus soalan tuh :) , aku pergi ke rumah si kembar ni buat rambut haaa ! REBONDING LAA , cehh , kauorang tak tau kan aku ada bakat terpendam ni , dah lama aku pendam bakat ni , yaa kalau owner saloon mana mana tau aku ni pandai buat rambut ! SURE ! tak payah nak interbiu aku dah dapat kerja :) , HEHEH berangan pulak engkau ni :DD , BLA BLA BLAA , rambut siap :)

RIBUAN TERIMA KASIH KEPADA SI KEMBAR , SEMUANYA DIA SAPORT ! GHAHAHAHA . habis karen rumah beliau aku kerjakan ! HIHI , ala sekali sekala , we are friend right :) . JAM MENUNJUKKAN 4.OO PETANG ! yeahhh masa untuk pulang , si kembar sekor ni pun menemani laa sahabatnya pulang . yaa sampai bustop hah membebel sana sini laa kami ! kalau dah jumpa kan , gempa bumi pun kami hindari ! mwahahah :DD . then berbual lah tak hingat dunia ! mcm mcm posisi kami tukar , skejap kesana skejap kesini = =' . BUS TETAP TAK SAMPAI ! tapi truskan lah berbual , berbual punya berbual ! HAH sampai kau muntah ! HAHAH , rupanya dah dekat 2JAM LEBIH tunggu bas PUAKA tuh ! sial ! kalau orang nak terberanak la kan . dah selamat agaknya anak dia keluar ! BERDEBAH punya bas !

THEN masa masih menunggu tuh , nampak pulak bapak kembar di seberang jalan sana naiuk VAN TELEKOM , aku tau bahawasanya bapak dia akan ke telekom untuk mengambil keretaWAJA miliknya ! HAH apa lagi , telekom kan dah dekat sangat dengan rumah aku ! BEST LAH AKU ! , lantas sang kembar CALLING ayahanda beliau ! BLA BLA BLAA , bapak dia memutuskan untuk menumpangkan aku :) HEEEE , nasib ada ENCIK NORDEN :) , THANKS PAKCIK :) . huu akhirnya sampai rumah laa , around pukul 6.00 macam tuh :) , yahh balik balik aku memang dah tak sabar sangat nak mandi ! HUH membersihkan diri :) , LALALALALALALLALALALAL

*OKAY ITU JEA KOTT , MOOD BLOGGING TAK SAMPAI SANGAT ! BYEE

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado