Saturday, October 30, 2010

macam tak da life dho !




hello hello , okay hari aku nak ckp pasal rutin aku saja , yaa apa yang aku buat hari ni eak ? belajar ? bukak buku ? jawab soalan ? HOH kau jangan hairan ! aku tak buat semua tuh , teruk sial aku ni . dah nak spm tapi tak da kesedaran *kau sedar pun mii ! . okay aku sedar , tah apa pasal aku punya pemalas hari ni , hari ni aku bangun pagi pagi ! dah la tak pergi extra class , and then dok membongkang online membabi buta ! sial tak sial ? sikit baik la aku maki diri sendiri ! tak da siapa nak marah , tapi kalau org lain yg maki aku , siap kauorang ! aku takkan lepas kan kau orang mcm tuh jea kan , kau ingat kau maki aku , aku tak suka ? ehhhh aku suka ? babi merembes jea ! aku sepak sekor sekor nak ? nak tak ? tanak duduk diam diam , duduk ! okay aku merepek apa ni ? *shial sangat kau mii !
lepas tu aku dah online start pukol 10 tuh kan , aku rasa dlm pukol 5 gituh baru aku off , hebat tak ? hebat tak hebat laa ! mak aku ckp aku kalau depan komputer memang tak ingat dunia , elak elak aku pandang kiri kanan depan balakang , dah gelap jea ! aku sedar aku teruk ! aku lah penyebab bil elektrik rumah aku mendadak darjah kesampaiannya ! bapak aku tengok aku atas bawah jea , aku rasa dia ckp "budak ni skali aku libas guna tali pinggang saja jea" , ala jgn lah ayah , seram seh tengok tali pinggang polo ayah tuh , keras jea , elak elak aku kena libas ada tak kesan kat minda aku ? ada kot , aku jadi baik sikit , skarang ni aku baik banyak *yaaaaaaa tuhannn ! mati puji diri = =' . lepas tu aku offline kan dlm pukol 5 , aku mandi semua , aku duduk atas katil , aku tgk buku buku tu dari jauh jea , yaa aku dah siap dah aku nak baca apa ! tapi aku tengok jea , hati aku mcm tak sampai ke buku tu ! lepas tu aku berangan laa itu la ini laa , last last aku main rambut aku , best ! itu yang selalu aku buat , main snap snap gambar , thats why aku selalu ada gambar baru ! kau orang perasan tak ? tak eah ? babi >.<' lepas tu aku dah main rambut aku dengar mp3 hp aku semua , da habis ! aku pun terlena di buai mimpi ! pergh bapak laa , apasal aku boleh tertidur *ececehe memang aku kuat membuta apa ! okay aku tau , lepas tu aku sedar dlm pukol 8.30 , dengan pantas aku online p.c ! yeah , ramainya online , aku text amer ! hanjeng dia tak rep , tetiba dia muncol dekat chat , aha patut kau senyap jea = =' , dia ckp dia nak keluar , dia ajak aku ! aku pkir mamat ni main main , bukan betul sangat dia ni :P . haha , lat beberapa saat , sia apis adnan ni haa call aku ! dia ni lagi la nak tanak an ckp ! puahke lu ! HAAHAA , diaorang suruh aku siap siap , jap lagi dia orang amik aku , okay la aku pun terkedek kedek nak cari baju seluar semua , haihh ==' . aku text amer lagi " betul ke nak amik ?" , dia rep , "kitaorang dah nak sampai ! kejap lagi aku hon depan rumah kau" pergh aku dgn tangkas sauk jea apa ada ! okay laa serba purple kot aku :D yeahh ! GAHAHHA , and then sampai pun diaorang , ahh aku lupa pada driver tersayang kami KHAIRI SHIRAZI , thanks dude ! buat susah kau jea kan ? tak pa sekali sekala kan kan ? ahaha , then gerak laa ke tesco , boleh blah tak sampai sesat lah . act bukan sesat lah kan , si driver ni bawak kereta syiok sendiri ! terlajak jalan laa apa laa , hadoyy aku tau la kau pro awe >.<'' , bila sampai tesco apa kau nak beli ? kek RM4.99 sen ! itu jea kan ? aku rasa mcm nak terbahak kuat kuat ! itu pun kau dah surrender nak pulang kek sebab orang ramai ! HAHA . apa laa kau , nasib kat situh ada cool blog aww , cool sikit aku ni :D


*okay itu jea kot , aku saja jea ni nak post entry , nampak sikit aku punya blog hidup :D , yayyy ! HAHA , selamat malam/pagi dho !




TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado