Saturday, November 6, 2010

APABENDA TAH ?

hello hello ! okay apasal aku punya title tuh ? rasa rasa kauorang ada yang nak tanya tak ? ada tak ? tak da eah ? kuang ajo ! aku ngamok kang haaaaa , nak ngamok ni *ngampok kau sengsorang mii . okay la aku malas nak ngamok sangat , kang tak pasal pasal suspek darah tinggi pulak , eh orang darah tinggi ngamok ke ? entah laa aku selalu tgk mak aku kalau naik darah dia haa mula la nak ngamok , pergh ! fikir aku tak takut aa ? takut bhaii , siyes , tapi mak aku tak lah ngamok tak tentu pasal kan , mak aku siuman lagi . kengkadang kalau dia tak puas hati haa marah la dia , tapi tak pa even dia marah marah pun aku terima seadanya , dia mak aku bhai .
tak pasal pasal tercerita pasal mak aku kan ? tulah kauorang suka biar aku merapu sakan sengsorang *ihh bodoh aku merapu sendiri kenapa kan ? HAIH , hari ni hari sabtu kan aku siyes tak tau nak buat apa ! aku rasa nak goncang goncang kepala aku mcm budak kicik tuh ha , whip your hair , da la hari tu aku maki maki dia , skang aku terjadi fans dia ! apa sial aku ni ? mmg sial tahap sial sangat . tak kisah aa , aku paham yang kita tak suka tulah akan membuatkan kita suka padanya satu hari nanti *okay aku dah start nak merapu . kauorang baca jea eah ? baca tau , tak baca aku ketok sekor sekor !
and then aku rasa hari ni aku rasa mmg duduk rumah jea laa membabi buta , babi tak buta aku membuta ! yes , aku rasa nak tidor puas puas mak kejut pun buat buat tak dengar boleh ? boleh sengat , elak mak simbah aku sebaldi air mcm selalu apit kena nak pergi kerja pagi pagi , padan muka lu ! dah besar gajah pun mak kena kejut nak merambus ke tempat kerja , haih kalau aku ni yea laa nak pergi sekolah kan . yaa mmg kena kejut ! *FUCKKK sial aku ni
aku pun buat mcm biasa , bangun , mandi , b'fast , online sampai termunta terngantuk ter ter dan ter . penat tau , da la semalam aku tidur lambat dengar MJ12 punya pasal . hish nasib la cerita semua seram , kalau tak mmg aa aku nak ngamok *apa sial kau nak ngamok dari tadi ? aku tak paham hari ni aku asek nak ngamok pesal ? nak ckp mak tak masak , padahal aku yg belum makan .
lepas tu apa eak ? ohhh itu jea kot , okay byee
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado