Friday, November 12, 2010

THE FRIDAY

okay tgk title pun dah tau aku post hari jumaat kan , yaa laa friday ituu ! ehehe , hari ni aku merasa sangat kesal , menyesal , sesal , sebal , sesat and anything laaa . sebab aku sekolah ! grr kauorang tau aku rasa macam seharian tak da life dekat sekolah , GILA tak ! semua lesboo gila mati aku pergi perkampungan ilmu MATH , adess aku tak terpilih pun , padahal lagi bebal math aku ni . tapi entah laa , mungkin tahap bebal yg dah tak boleh nak selamatkan =,= , sedih sial aku ! nak buat macam mana dah tak dapat , ramai jugak aku tgk bebudak pergi , yg pandai , kurang pandai , tak pandai semua ada , ehh aku rasa aku macam perfect score fulokkk , kepala aku laa kan ! aku perfect score failed , tapi doa doa laa SPM ni aku lulus even kredit , yea laa nak ke ada G dalam slip SPM kauorang tuu ? FIKIR YAAA FIKIR !
lepass tuu semua yg tak terlibat kena duduk dalam kelas , hergh 1st period sampai 3rd mmg tarak cikgu menyinggah kelas kami , then rehat ! siyess aku ckp kat kauorang macam tak da life aku ni , kesana kesini kesinu kesono ! sial bro sial :O , then aku ke kelas sebelah , eh eh makan jemput jemput , kauorang ada ke bawak bekal ke sekolah makan jemput jemput ! tak da kan ? haaa rugi siak , lepas tuu cicah sos mcd ! pergh pergi rasanyaa , HAHAHAHAHAHA even jemput jemput ikan bilis laa kan :D , habis rehat ! cikgu acc relief for bm teachers , cikgu bm busy gila , and dia boleh cakap , saya rasa saya dah tak masuk kelas awak semua , makin nak tutop sekolah , makin banyak kerja ! haihhhh bagaimana kami cikgu ? BAHASA MELAYU KAMI ? macam mana niii ? arghh !
and then geografi , eheh belajar juga laaa , ala just jawab jawab kertas spm sebenar ! grr muntah tak muntah aku nak tgk semua tuu , eishhhh ! OHOH , then balik , okay aku bas tambang tunggu dah sepan sekolah ! cara tak cara tuu ? cara kan ? bas tambang lain ada buat ? tak da kan ? HALAMAKKKKKK :O *ehhh apahal macam sial ni mii
entah entah >.< , hmm petang tuu ada 'PERKAMPUNGAN ILMU' act macam galus la , ala kauorang tau tak galus apa ? galus tuu GAGAL + LULUS = GALUS , mean it , pelajar yg selalu gagal ada harapan nak lulus , so cikgu semua tolong laa mereka mereka ni :D , thanks cikgu :D . subjek SCIENCE , much better laa :D , rasa bahagia jea kan buat ni ramai ramai . and then balik rumah :D

***err macam nak cerita rutin harian pulak dah ! its okay laa , aku dah kosong bro kosong , tak mencarut sangat dah , aku nak SPM erghh BUBYEE
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado