Wednesday, November 3, 2010

T_T

hi hi hello hello hello . perasan tak dah dua tiga hari aku tak post entry , perasan tak ? perasan ke tak ? ehhh kauorang ni aku tanya baik baik , perasan ke tak ?
ohh tak perasan okay bye T_T
*babi noh kau mii = ='
hmm actually entry senyap dalam 2 hari ! yea , sebab p.c membabi lagi , aku harap hari ni dia tak buat hal , kau tau tak p.c aku sayang kau lebih dari nyawa aku , aku sangat sayang kau mcm penyu sayang anak beliau :D , lepas tu aku pun nak online mcm tanak jea , yea laa kan kalau p.c ni dah membabi semua mood hilang , nak pergi cc ? pergh ! sejak aku masuk line ni aku tak pernah kot jejak cc *jgn nak tipuu ! yea laaa sekali dua kali tu ada laa , ada laa sikit , tak la selalu ! oww oww , lepas tu kan mood nak hidup hilang sangat ! yea pergi mati kau mii ! baikk :) kauorang suka la kan kalau aku mati ? suka ke tak ? suka ke tak ? babi ! suka pulak kau ! aku lapstik cornea mata kau ! haaaaaa tau tak takot >.<
actually aku bukan nak membebel pasal ni ! sial ! aku sakit hati jea lately ni , tau tak sakit hati ? tak tau kan ? yea laa ada jea orang nak cari pasal , BULLSHIT sangat kan ? yea sangat sangat sangat ! WOAHHHHH ! rasa mcm nak menjerit dekat telinga sesiapa kan . ada tak sesiapa nak dengar rintihan aku ? ada tak ? weh kauorang ni jgn nak selfish sangat ! aku merintih ni *lantak kau bongok ! T_T
***dah la bye , malas jea kan aku nak berbual panjang ! bye
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado