Wednesday, November 10, 2010

WUHAHHH !

okay okay , rasa nak meradang kejap ! kejap tau . apsal aku rasa mcm dah tak da org nak add aku ? apahal eak ? nak ckp account full tak beribu ribas mana pun , lepas tuu nak cakap request melambong lagi lah tak sangat , stakat 20 orang aku belum confirm apa laa sangatkan ? *ehehh kau mmg nak show off kan ? madafakah ! alaa bukan apa laa sangatkan , aku nak tgk jugak muka buku aku ni layak ke org add , ehhh sikit baik aku tunggu org add jgn aku add org sudah ! HAHAHAAHAHAHAAH *siapa baca ni mesti tanak add aku kan ? pergh ! kuang ajorr .
***
okay lah aku malas nak membebel sangat pasal friend request tuhh , aku pun tak hadap sangat org nak add aku *tapi lu meradangkan ? sial bodoh aku ni =,= . alaa aku tak lah meradang sangat kan , saja nak tunjuk yg aku ni orang tak da add *ehh makin bodoh aku ni . ehem lepass tu ngamok sakan dekat blog , mcm bodoh tak bodoh laa kan ? okay aku sedar laa , tak payah nak remind aku sangat ! aku menyampah , aku sekali dah nyampah aku bakor rambut luorang selai demi selai ! lepas tuu aku rasa macam nak flash muka kauorang dalam jamban , okay tak ? mcm best jea kan ? okay tetibaa aku ter-busted pulak tngah menaip ni . ala sekali sekala kauorang tak kisahkan ? tak kan ? tak kan ? aloolololoololoo sweetnyaa >.< , apahal aku makin mengsial ni ? ehh entah la .
***
tadi masa dekat sekolah kan kan , aku rasa hidup aku bahagiaa gila weh aku cakap . belajar tak belajar la , lepas tu cikgu pun macam ada tak da , haihh makin nak spm makin cikgu membusyy , haih cikgu usah la begini , kami risau >.< . lepass tuu kan , tadi lepas sekolah aku gerak rumah MORGANA , ceh dia belanja aku nasi bungkus lagi , okay laa aku rasa kau laa umat nabi paling mulia , aku dtg rumah kau , kau belanja laagi , lepas sampai rumah sedikit penyesalan kan ? sebab apa ? sebab mak kau dah beli lauk , haihh , menyesal tak ? OHHOHHH . boleh laa lepas tu lepas tuu kita tgk wayang pakai hometeater baru kau tuuu kan ? ahah serius mcm dekat wayang seh ! bergema sel sel dalam otak aku , then tunggu MIRANDA dgn EYKIN kan ? haihh cerita dah separuh baru nak dtg ? maaf bukan rezeki anda berdua . tapi masa kauorang dtg tu laaa dekat dekat kemuncak dia kan ? ahahaha macam haram bro haram ! haihh lepas cerita habis luorang buat apa ? sempat nak karokk pulak ! aku dannot go gila babi , boleh pulak karokk lagui slam , HALAHHHHH lemah betul aku , nak tanak aku kena tgk laa kan ? haishhh ==' . then kita merempit nak hantar aku dgn EYKIN ke bustop , yeahh nasib tgu bas tak lama kan ? AHAHAAHAHAAH , dan aku dgn EYKIN sempat selamat ke rumah , alhamdulillah :) *macam itu jea kan cerita ? alahai kauorang nak berapa banyak ? dah laa aku lapor , nak bernaskan idea ni mmg haram laa kan ? K BYEEE

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado