Friday, December 10, 2010

RIHANNA ! I HEART YOU BEBEH !






hello hello hello . okay nak sangat cerita pasal minah ni ! boleh ea ? boleh laaaa boleh laaa boleh laa boleh . cukup ! okay enough . aku rasa dah ramai tau aku minat dia kan ? AHAHAHAH ! babi dia berbual mcm orang kenal sangat dia . yess ! aku minat sangat k dekat nigger ni . ehh nigger bukan nigger sebarang bhai . bagi aku laaa kan dia la nigger terbaik pernah aku jumpa ! ehhh kejap ! aku belum pernah jumpa dia la . stakat hi hi bye bye lagi laaaaaaaaaaaaaa tak pernah kan ! i mean dia laa antara nigger yg terbaik kan . ada kelas ada gaya sendiri . itu penting k ! aku suka gaya dia . no matter rambut dia panjang or pendek laa . tapi better pendek . malangnya semenjak dia nak release album baru dia LOUD ni kan dia pergi extension rambut dia . so dah panjang laaa kan . cantik jugak laa kan . merah lagi tuu ! kauorang ada ? tak da kan ? AHAHAHAHAHAHHAHAH !

cuba kauorang tnya aku since bila aku minat dia ? tanya laaa tanya laa . okay aku minat dia since lagu dia UNFAITHFUL . memula aku dengar dekat radio ! ehh kejap ! masa tuu aku baru form1 laa kan tahun 2006 . then aku bukak MTV mmg aku shocked sangat ! aku fikir lagu UNFAITHFUL ni orang putih nyanyi . sekali tgk video dia nigger bhai ! sumpah tak percaya . kauorang kalau dengar nigger nyanyi tau kan suara dorang mcm mana ? ada pattern pattern orang meneran kan ? haaaa tak payah amik contoh jaoh jaoh la . kauorang dengar lagu UNBREAK MY HEART . kalau 1st time kaorang dengar dah sah sah kauorang ckp nigger nyanyi kan ? haaaaaaaaaa thats y la . kita senang cam suaara orang . tapi DIA ni lain sikit . suara dia ada lunak lunak sikit . aku pelik adik beradik aku pelik kengkawan aku lagi laa pelik ! kenapa aku suka nigger than orang putih . AHAHAHAH ! sial sial mmg sial . aku minat nigger pun salah ke ? tak kan ? haihhh sampai ada kutok kutok dia . aku pendam jea . tak pe tak pe . skali aku libas jgn tnya kenapa la kan .

then dia ni pelik ! EH EH bukan dia jea laa pelik . skang aku tgk ramai artis hollywood stail dorang peform mmg pakai bikini ! AHAHAHAHHAHAHHAHHAAH ! aku rasa dorang lagi suitable mcm tu . senang nak gerak sana sini . tapi tgk tempat jugak dorang semua ni . kalau ada event takkan nak pakai bikini jugakkan ? mcm open concert tuu baru la pakai . EHEHEHEHEH !

RAMBUT DIA BHAI ! aku paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleng minat dekat rambut dia . masa 1st aku minat dia rambut dia panjang laa kan . then masa album dia 'GOOD GIRL GONE BAD' tuu dia dah potong rambut beb ! 'BOB HAIR" kalau tak silap . nice laaaaaaa ! sejak dia buat mcm tuu baru laaaaa aku tau rupanya BOB HAIR ni mmg newest fashion laa kan . selang stahun lebihh dia release GOOD GIRL GONE BAD REALODED . dalam tuu ada lagu mcm disturbia and mcm mcm laa . then lama jugaa dia ni tak kluar album . sebab dia bnyak crisis kan masa tuu ! dgn BF dia yg mcm sial tu kan siapa eah ? CB yaaaaaaaaaaaaa thats it . CHRIS BROWN lakhanat tu la . sial punya jantan ! lu pukol idol wa mcm tu skali !

then lama juga dia menyepi . then satu hari tuuu ! tak silap laa 20 OKTOBER 2009 . kau dengar kat hitz lagu baru dia "RUSSIAN ROULETTE' . jgn ckp laaa kan ! aku tak fikir bnyak kali . aku terus laaaaaaaaa minat gila babi lagi dia kan . elehh for sure ramai laa minat ! rupanya lagu ni utk album baru dia 'RATED R' . more to pop rock album ni tapi mmg cool gila wa ckp sama lu ! AHAHAHA dgn new imej dia . bapak laa rambut dia mencanak jea kan wa tgk . sial laa mmg sial !

now ada lagu baru lagi mcm 'ONLY GIRL (IN THE WORLD)' . ada lagi baru 'WHATS MY NAME FT. DRAKE' . cool okay lagu ni ! sumpah ! lu dengar laa k . k bye :)

*puas sangat laa dapat cerita pasal kau ni ? see ya ! daaa ~

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado