Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR

HELLO HELLO AND HELL-O . okay enough mii . baiklah ! err its new year bro . serius mcm tak percaya ==' . betul ke DUARIBUSEBELAS ni ? betul ke ni betul ke ni ? ni ke betul ? mcm tak percaya sial ! sial laa mmg sial sangat sangat bro . HU HA HU HA HU HA . lepas ni da start kerja . dah la new year aku tak semeriah mana pun . its kinda bored at home yahh ! boring like hell . HAHA bodoh mana ada org mcm tu sial !

semalam malam aku tengok semua org busy nak ke sana sini pergi countdown la bagai . what the hell ? aku tengok je ke ? SIAL ! aku nak juga ;'( . apa kan daya bro tiada org nak bawak . semua busy like hell . sial ! kalau la malam tadi dpt mkn steamboat dekat dataran pun sudah kira okay la . ni ? JADAH siakk . mcm tak da life malam tadi . i spent my night yahh my long night with hafiz kan kan ? bosan siak malam tadi . mcm haram ! yg engkau dgn masalah kau dan aku ? aku dgn mcm tak da life kan semalam . shit damn madahfuckka major losser . okay cukup laa tu mii kau mencarut ! tahun baru mii bawak bersabar mii . baiklahh ~

yaa tak da aktiviti mencabar minda langsung semalam . buat apa eah ? OHH sebelum tu kita ada tengok movie kakak ni kan kan ? sumpah best gila bro . kau mmg suka buat aku mcm ni ! AHAH aku da laa manusia paaleng berani akhir abad ni . HAHA thanks a lot bro . aku sangat sangat suka . HAHA bodoh aku ni ==' . lepas tu apa eak ? OHH yaa kita pergi melantak oblong kan ? HAHA double oblong lagi siak . sumpah sedap ! tapi pedas pulokk . HOHO saambil tu dengar MJ 12 . da la kau tengok cerita kakak cantik ada hati kau nak dengar menda alah tu lagi . yahh thumb up ! kita la manusia paaaleng berani kan kan ? dengar MJ12 sambil pintu ternganga kan kan . AHAHA sial elak macekk keropok dtg jea kan kan . HAHA tak dopek den nak nolong ni jangg .

lepas tu aku mula membuka langkah dengan tugas aku . HAHA well mamat ni mintak i rebond kan rambut dia . so aku buat la . HEE it take a time bro ! mamat ni da la cerewet . senak perot aku layan dia . HAHA then lepas dia turn aku pulak . PERGHH - -' . i do on my own jea . sampai hati dia tanak tolong . but i dont mind laa kan . hee . then lepas semua selesai kita tido . OHH ya lupa nak ckp . perkara semua ni berlaku dekat rumah si hafiz ni la . eheh aku tak balik rumah bhai malam tadi . nasib mak ta marah . balik pun matahari da terpacak atas kepala . bagus betul aku ni HAHA k byee :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado