Monday, January 3, 2011

OHH MYY -.-

hello hello hello and hell-O . haha how are ya ? DUSHH ==' . tak pasal pasal kan dah kenapa pulak aku bertanya khabar . tak pernah aku post entry nak bertanya khabar blogger . HAHA bodoh ? boleh jadi isu eah ? berrrrrrrrrr . okay straight to the point . entah kenapa aku rasa macam nak post entry berbaur kegelian . IT IS SO JERK . aww HAHA ! bodoh tau ~

ehh okay la aku cerita perkara sebenar terus boleh ? HAHA okay . entah kenapa eah aku rasa mcm nak post entry BERBAUR kegelian . okay badan aku da start tergeliat geliut . what the hell fucking damn . stop it hailmi -.- . OKAY ! GELI GELI GELI KEGELIAN MENGGELIKAN dgn makhluk tuhan ni . haihh sebelum tuu badan badan aku ni tergeliat geliut bukan la sebab apa kan . ni sebab aku dengar T-ARA TIME TO LOVE laa . HAHA ! bodoh sumpah nak menari sangat ni . DUSHH stop it . it is so ridiculous . OKAY aku admit . NGAHAHAH . BODOH AGAIN !

babiss tau bila la aku nak habis kan cerita ni . okay okay =.= *tenangkan diri . . .

mcm ni la kan aku ada la seorang kenalan ni dekat mukaBUKU . dia ni entah aku nak cakap macam mana pun tak tau . mana ke gaya den nak khabokan . kau ni memalukan sangat eah ! kot iya pun kau GAY jgn la kau nak bagi tahu satu dunia bangang ! perghh dulu aku tanya kau tanak ngaku . skang ni ? what is this bro ? kau ni ishhh entah laa . aku geli tgk kau tergedik sana sini dekat mukaBUKU tuhh . yeah like fucking hell yeah ! kau tak payah nak bangga denga status songsang kau tu bro . mana agama kau ni ? bukan main dulu tonggek sembayang . but now ? kau da tak buat semua tu kan ? kau da lupa kan ? okay la bro aku just nak ckp yg kau ni KEJUTAN BUDAYA . yah sangat sesuai title tu dengan kau . aku kesian dekat kau sebab kau mcm ni sekali jadi . kau dah lupa daratan bro . kau ni kan ! erghh like rubbish dekat mata aku . aku da start benci kau . FOR ME YOU ARE SO DISCUSTING . kau tak ubah macam anjing anjing kat tepi jalan tu . ya itu laa tanggapan aku pada kau . i'm so sorry to say this lah kan . mungkin bagi kau atau yang lain budaya GAY ni da normal . yelaa sedar tak sedar kiamat da makin hampir kan ? dunia dah terbalik . kenapa sampai macam ni ? OHH MYY kalau kau stakat straight semua kau layan but not gay ! please la eah GAY ? OMG kau sangat jijik di mata aku . please eh .

HAHAH ! macam sial sangat ayat ayat aku tu . so fucking damn laa . aku ni marah kat orang lain habis semua GAY aku hentam . i'm sorry laa . but i have to . aku tak tau nak luah pada siapa . pada si blog ni laa tempat aku menumpang kasih *suddenly lagu sedih diputarkan . HAHA baaaangang . okay maybe itu jea . siapa yg baca tuu haa jangan nak tnya hamba siapa gerangan orangnya . mmg aku tak ckp la kan .KAHKAHKAH ! k byee :)

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado