Wednesday, March 23, 2011

Conversation

Hi hello bloggers . Buat kali kedua aku post entry hari ni . Emm masih lagi dalam mood kurang senang . Aku tak tau lah aku patut happy ke sedih dengan result yang 'tak seberapa tu' (kalau da tak seberapa tu nak cakap happy pun tak tau lah) . Err by the way congrates kepada semua member aku yang dapat banyak A tu kan . Alhamdulillah lah kauorang belajar penat penat siang dan malam sampai ada yang tak tidur tu kan . Result kauorang sangat sangat lah memuaskan . Heh aku ni macam aku pulak selaku pengetua yang berucap ! Whattheeee ? Okay laa tak sudah sudah hp berdering dengan pertanyaan result and whatsoever lah . Ohh My kalau aku ikutkan hati aku yang tulus mulus ni aku off phone jea . Tapi tau jea lah kan aku ni memang busy . Ehh i mean hp aku ni memang busy lah kan . Haha

*Kejap iklan eah . Baru ni abang aku baru balik kerja . Dia masuk bilik terus cakap

dia : lepas aku mandi aku pulak nak pakai P.C
aku : (dalam hati) hellyeah kau siapa nak cakap macam tu ? Now bukan hak kau busted sukahati aku nak guna berapa lama

Biadap tak ? Hello kau fikir ni hak kau lagi ke ? Please lah cuba dulu kalau aku cakap macam tu dekat kau ? Eh nyirap nyee kau ! Kalau skang ? Sorry ! Kalau aku dah puas Onl kau nak pakai tu pakai lah . Please respect me okay !

Okay okay cukup la tu pertengkaran adik beradik !

Tadi masa petang balik jea ingat mak tengah tido . Huh macam selamat . Sekali dia tengah angkat sidaian pulak . Heh mak ni reti kan dia tido ? Haha biarlah sia . Masuk jea . . .

mak : haa dapat berapa ?
aku : (dengan selamba sambil kaki melangkah naik bilik) B jea banyak A takda pun mak
mak : aik belajar bukan main A takda ?
aku : ala biasa la (ayah terus potong cakap aku)
ayah : itu jea mampu
aku : yes betul sangat tu ayah ! Hehe
mak : (cebik muka) yea la tu

haa cool tak ? thanks a lot to Allah to send me the coooolest parent in the world . Tak pe mak lepas ni orang usaha lebih k :) . Bukan gagal pun mak . Ngeheeeeee
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado