Wednesday, March 23, 2011

SPM OHH SPM

Hi hello bloggers . Post entry di petang hari adalah perkara yang teramat aneh bagi aku . And then kenapa ? Nak kecoh lah ? OHH MY kecoh betul lah budak ni . According to my title . 1st of all aku nak cakap mulai saat ini aku dah takda kena mengena dengan SPM lagi okay ! Ehh apa tu macam selalu dengar la . Selamat Pagi Malaysia ke yang dekat RTM 1 tuh ? Your head lahh ! That is Sijil Pelajaran Malaysia okay . Dengan keputusan yang tak seberapa ni aku dah plan nak pergi mana and course yang bakal aku pikul ! Ergh tak seberapa ? Not bad okay .

Segmen memaki diri sendiri

: Kau dapat berapa ni ?
; B C D E jea
: What ? Itu jea ? Kau ni belajar ke tak ha ?
; Belajar la . Itu jea mampu =..=
: Itu je kau mampu ?
; Ha'a lah
: Buat penat parents kau bagi duit tusyen semua itu jea kau mampu ?
; Hmm yea la kot
: Kot ?
; Yea laa aku sedar aku kurang bijak !

Selesai memaki diri sendiri :)

Bukan senang okay ada dua personaliti dalam satu badan . Yang sekor bajet perfect . Sekor lagi merendah diri jea kerja . Ohh My Lepas ni nak jawab pertanyaan sanak saudara pulak . Kepala mereka lah ! Argh . Tanak tanak . Hmm alhamdulillah la aku syukur kan . Tak tau lah perasaan mereka yang tak lulus tu . Mesti merana derita . Dan aku ? Aku tak berselindung result aku . Siapa tanya aku jawab terus terang jea . Itu jea aku mampu kan :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado