Sunday, May 22, 2011

BERPERANG ~

Hi hi hello hollo bloggers , ya Allah ! Bosan betul duduk rumah hari ni , suey aa suey ! Eh tapi takpe sebab dapat meluangkan masa bersama television , ehihi . Sounds wierd kan ? Ala tak kot sebab selama ni aku dah la jarang tengok tv asek mengadap desktop nii kan . So hari nii aku tengok tv dengan puasnyaa , tapi still bosan laa . Apa benda tah yang aku bosankan sangat ni . Hmm hari ni aku rasa down gila . Everything aku buat semua tak kena , itu tak kena ni tak kena . Ada kena mengena ? Ahahah ! Bangang betol apa aku merepek ni sial .

Eh hari ni kan kakak buat puding castard tu , okay sedap gilaa babas ni tau ! Tapi spoil la dia punya castard lembik gila sial , ahaha kakak dah down habis dah . Tapi ayah kata takpe sebab asalkan benda tu boleh makan . Wuu sumpah laa weh dengan dalam keadaan musim tengkujuh macam ni di hidangkan pulak dengan puding castard tuu dia campur air batu kedalamnyaa . Aku bila makan benda tu ishh terasa di awangan siaa . Ahaha ! Dah la pagi tadi just sarapan ubi rebus , sambal tumis dengan ikan bilis besar tuu . Ouhh ! Memang laa favourite aku makanan nii weh , well nampak macam orang melayu laa bhai makan mcm ni . Ehihi :3 . Stop it ahh ! Lepas tu dah berlawan semua dalam perut aku nii kan dah habis habisan perang la kot last last aku yang kena stomacache ! Berrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -.- aku paaaaling benci kalau penyakit ni datang , dah la sakit satu hal menusuk nusuk pulak perut tuu . Then nak bertapa dalam cubicals tu kan . Ingat aku suka la duduk tandas lama lama ? Ahaha kejadahh laa aku ni .

And then apa ah ? Entah la aaku rasa macam takda life jea aku hari nii , dah la tak tengok dunia luar langsung . Bosan aih ! Ish k la boboiboyyy

*Eh tadi siapa tengok boboiboy ? Ahaha cute kan bebudak tu :P
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado