Saturday, May 21, 2011

Kenapa ni weh ?

Hi hello bloggers , jyeahhhhhhhhhh ! Hari ni aku berjaya menge-pau mak . Miahahhaha . Tak guna punya anak , sepatutnya kau bagi mak kau duit ni kau kerja menge-pau beliau . Apa nak jadi ni ? Aha okay stop it , aku bukan selalu k menge-pau mak aku nii . Ada laa dalam lapanbelas kali dalam setahun , bongok ! Aku tak terkira kot aku pau dia ni . AHAH , aloo habis kalau aku tak pau nanti duit mak habis dekat pakaian dia jea , pakainye tak . Okay stop ! Aku da terngumpat ni :| . Im sorry mother :P

Eh da laaa apa aku merepek siot dari tadi , ada jea kann nak menyapa sepatah dua patah kata ni . Haa according to title aku tuu kan , apasal eak ? Kalau da soalan berbunyi 'kenapa' means mesti ada sebab kan ? Dan jawapan aku bermula dengan 'sebab bla bla bla' . Aha apa benda aku merapu sekali lagi ni ? Nak kena sapu agaknya aku nii .

Lagi sekali kau hindarkan kata kata aku nii k . Err aku penat seh hari nii , penat gila babas ! Tahap lori kerbau terbabas lah kan . Penat sangat lah wehhh sumpah penat ! Ehhh setop laa penat penat penat , okay aku penat sebab hari nii aku jumpa my twins ! Ahaah eh jangan salah anggap twins ni bukan kembar sama muka macam aku bukan bukan ! Maksud aku bestie aku kembar , ahah diorang balik Jb . Best gilakk hang out . Bila da berjumpa pasar malam pun takpe kalau nak hang out . Yang penting kami bahagia :3 . Haaa cara kan ? Kami memang macam ni mengamalkan sikap merendah diri . Bahahhahah ! Kepala juboh beliau la .

Skupa weh skupa ! Siapa budak Jb tau laa apa benda tu . Aha lokasi kami dekat situ jea , sebab situ paling tak crowded dengan masyarakat . Then tempat dia pun okay laa walaupun entah hape hape jea kan . And then tadi jumpa nyonya pelik nak try seluar dekat Dyna Jaya , sebuah butik pakaian yang terkemuka bagi mereka yang berkos rendah . Bahabii apa benda aku nak cerita lagi eah ? Eh entah laa

Perghh entry terrrbangang pernah aku post . Eh dah la bye aku nak layan Victorious kat You tube
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado