Sunday, May 22, 2011

Miranda Cosgrove

Okay ni entry yang kedua untuk hari isnin yang indah nii . Kahkah , kenal tak nama dekat title aku tu ? Ahaa siapa minat iCarly confirm tahu budak perempuan nii . Aku kan memang laa paaleng suka tengok cerita nii , sampai ada makhluk tuhan yang biadap sangat boleh tanya aku macam ni "ehh dik kau faham ke ? kan omputeh tu , gelak sakan kau" Pehhhh pehhhh pehhhhh rasa nak tergelinciorr urat urat aku nii dengr dia ckp macam tuu . Bodoh aaa takan aku tergelak sendiri kot tengok benda tu , of course aku daham lahabau . Bukan nak belagak just nak inform , dulu aku pernah tuition english . And thanks to Mrs. Roslin Maridas sebab buat aku sampai pandai cakap menulis semua , means selama ni bukan aku nii sakit ke apa . Biasa la englishkan ? Siapa jea yg pro ! Okay thanks a lot , dan aku pun terkenal dengan "student bagus english" antara teacher english sekolah . Tapi masa spm hari tu aku ralat sebab aku just dapat C untuk english . That was horrible bro !

Ehh aku bukan nak membebel sangat laaa , adoh lupa lupa ! Aku nak cerita pasal perempuan nii , eeee dia comel kan kan kan ? :3 . Ahaha tak sangka , dulu aku pernah tengok dia dalam School of Rock , dia budak budak lagii masa tu . Hihi sepanjang aku tengok iCarly aku tak pernah tahu nama dia , bangang sial aku ! Habeh asal bukak jea da stengah . AHAHAH ! bodoh bagai la budak nii . Okay masa malam hari tuu baru aku tahu nama diaa , eeeeee nama dia cute seh *ehh si bodoh nii kan .

Okay la Miranda Cosgrove will you married me ? :3 *skali lagi kau buat ghope kucing senyum aku hempas kau !

Okay okay sorry k boboiboyyyy
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado