Monday, May 9, 2011

Raghhhhhh

Hii hello bloggers , hari ni hari isnin , permulaan segala hari , segala urusan , segala matlamat , segala galanya hari isnin . Aha apa aku merepek nii == . Okay hari ni aku bangun agak kelewatan yea *memang setiap hari bangun lewat pun . Err actually 12.00 p.m tu not so late la . Ahaa sesuka jea , yea la penat kod semalam sebab celebrate mothers day . Pagi tadi baran gila aku , sial mana tah yang switch off kipas aku . Bodoh aa nak cakap bodoh memang bodoh ! Dah tau dalam bilik ada aku masih nak off kipas aku , babi tak babi tuu ? Sangatkan ? Aha dah aku bangun mengelasah cari kipas punya suis . Then kenapa tah badan ni letih sangat . Argh maybe sebab banyak berjalan kot semalam . Yea laa bayangkan 4 buah kedai kek kami jelajah sebab nak cari kek birthday abang aku . Semalam mothers day then semua kedai kek nak jual kek sempena hari ibu kan . Hangen sial aku ! Nasib laa pergi Season dia still jual kek officialnya . Uhu then kek mothers day kami beli dekat Secret recipe . Ehe terkejut aku tengok secret recipe ramai orang .

Lepas tu balik tu terus laa bagi surprises pada mak . Aha nampak senyuman ceeria dari raut wajah mak . Mesti mak happy sebab kitorang ingat mothers day . Pergh barang sesiapa tak ingat mothers day . Maka neraka jahanam lah tempatnya . Ehee mothers day dah lepas , and then lepas ni fathers day . Apa pulakkan lepas ni untuk ayah ? Err okay itu fikir nanti lah .


Okay byee ^^V
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado