Thursday, July 29, 2010

WHAT DEE =='

hello
*aku nak mula merapu .have fun :D

28 JULAI 2010
si syaza ni ada deal dgn aku nak belanja aku movie .hee :)
SEBAB ?.sebab masa birthday aku hari uh dia tak bagi aku apapa
*tapi aku tak kisah pun :D .then aku pun menjemput MIERA ,HANEY & AYU
join our party .haa malangnya ayu pulak tk dpt ikot sebab mak dia tak kasi keluar dgn alasan dia puasa .but then aku tak kisah laa .then aku dgn dorang semua ni kompem kan itu ini laa .haa kalau ajak si miera ni kompem dia oke jea :D .hah minah ni kaki rayap dohh .

so perjalanan bermula .kitorg deal pukol 2.30 .tapi mcm biasa laa kalau dgn bebudak ni .pukol 3 baru gerak .tuh pun yg gerak dulu AKU ,SYAZA ,MIERA .si haney lambat katanya .

then dah smpai pun skudai :) .masa turun tuh ada laa sorang minah ni .pehh ==' .BAHFUCKK laa !.dia punya dress up dah mcm cina .mati mati kitorg ingat dia cina !.ishh sebab kulit dia putih kan .dah laa pakai baju tali SPAGHETTI .mak oi tali bra WARNA BIRU !.tali bra lebeh besar dari tali baju .then tak kisah laa .kitorg punn terus gerak wyg tgk cerita apa ada kan .then tgk punya tgk .dah deal tgk cerita THE SOCCERERSS *tah betul ke aku eja :DD .yg si haney belom smpai lagi .then kitorang pun jln jln .si MIERA dgn SYAZA lapar pulak .gerak laa ke restoran UNCLE !.MIERA & SYAZA makn laa .aku tak sebab dah mkn .*hee konon jaga badan .haha .kpala otak laa ==' .then ada laa dlm stengah jam .haney pun smpai .dah bayar mkn semua .terus gerak ke COOL BLOG lah kan !.hee mcm biasa .

ada lagi akak muka kedak tuh .ceh masa kitorang smpai dia baru letak BREAK 15 MINIT .so kitorang tnya la lama lagi ke ?.dgn kedaknya ."tak pe ckp jea nak apa sebab baru break ni" *aku rasa mcm nak sepak muka dia !.pakan laa HISHH =='

oke dah !
then naik atas .sempat pulak singgah tgk kasut ladies .hish biasa laa kalau jln dgn pempuan .then naik atas tmpat wyg .alahai start lambat pulak movie !.pukol 5 .hmm agak bingung time tuh .then discuss punya discuss MAIN BOWLING akhirnya !

hishh tak boleh blah .kakak dekat bowling tu pun nak mintak penyepak .sombong siaa .dah laa mekap tebal !.tak pee .oke start main laa .1st 1st dah turn aku .okayy 1st aku dah masok longkang !.hahaha .WHAT DEE == .main dan main dan main .aku mmg tak paham setiap kali ktorng main ada jea yg tak kena .pin tak cukop laa .tuh laa ni laa .ishh saba jea .grr ==' .tak pee teruskan juaa :D .




*turn aku dgn miera



*syaza dgn haney


masa ni laa bagai nak rak berentap .main satu game jea .miera pulak STRIKE .peh tk boleh jadi !.haha tak pe la bagi peluan .then masa dah habis game !.si haney ni beria ria nak tambah lagi satu game .aku dah laa tnggal duit tmbng jea .1st game pun syaza sapot !.then yg 2nd tuh haney pulak sappot .ceh masa mula ajak berat sngat nak ikot *smpai aku majok dgn dia :DD .haha .then ikot jugakk :D.tngah main 2nd game pempuan dress up cina tuh pulak dtg !.alahai jumpa lagi .kali ni dia bwk ramai ramai .ihik sumpa semua style kamping doo *bukan nak ckp aku bi bandar la --' .tapi sumpah .budak dia pelik pelik laa !.haha .dah la main boling mcm bodoh !.entah pahpee ==' .then tetiba tmpat haney dgn miera jahanam .terpaksa kena combine dgn aku n syaza .haha masa tuh kitorang nak cepat cepat sia .sebab bebudak pelik tuh sebelah kitorng jea .sngat tak selesa .

hishh dah habis .belum balik tuh !.smpat snap snap nih



*pose paling bodoh



*boleh laa


*eheh eheh


* hahaha

oke lepas snap snap ni baru laa balik hee :D .bali pun ada tau :D



*haa nak bali dah



*ni punn :D

so berakhir sudah my short stories .maaf kpd sesiapa yg tak terlibat sama .
perkara ni berlaku secara kebetulan .haha .
btw thanks SYAZA & HANEY ;)

hee :)

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

1 comment:

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado