Friday, July 30, 2010

ADA APA LAGI LAA =='

okay i'm not in the mood ;( .please lah jgn lah ungkit benda yg dah lepas .i already tired with all this .malas tau nak cari pasal lagi .apa masalah lagi ?.tak puas hati ?.face to face laa !.jgn nak meleweh jea dgn status entah apa apa ==' .jgn ckp lebehh !.

okayy settle :)
yang nak ckp ni haa .haha semalam .act tak lah semalam sngat .sebab baru beberapa jam jea berlalu .aku telah berjaya mempokaikan kakak aku .HAHA ;D .mana tidaknya weh .dia aja pergi makan .ahah kami jsut buat drive thru jea :D .malas lah nak turun keta .err 1st drive trhu kat KFC .hee beli apa ?.beli DINNER PLATE 2 SET ,SNACK PLATE S1 SET ,KENTANG PUTAR LARGE 2 ,most important 2 LARGE CHEEZY WEDGES .haha betul betul melantak ni .ala lek laa total baru RM52.50sen ;D .HAHAHAHA .hmm okay habis dekat kfc .move to mcd !.ahah saat paling aku tunggu !.hee i want GCB !.GCB !.GCB !.haha WAHT DEE ==' .

yg dekat mcd lah best .grr dah la terlepas dari tmpat order .nasib la kat depan ada !.haha .hmmm then dah smpai kat depan tuh dah masing masing blurr lupa nak order apa .yang aku ingat aku punya jea laa . GCB !. HAHAHA .pehh beria gila .siap jerit "bangg GCB one set siap air oke !".haha tuh baru aku punya .gahah then yg lagi sorang kaka ni mintak double cheese burger .hahaha normal menu la .muak pulakk ..then kakak yg sepatotnya membayar hasil orderan kami tuh mintak bubur jea dgn laki dia .alahai ==' bubur boleh masak sndiri la dher .haha tak kisah la yg penting dorang bayar apa yg aku order :D .hee then dah order masa nak amik tuh boleh pulak kaka ni keliru celaru .hahaha bapak mereka lah .grr then kami pun meneruskan perjalanan ke bank pulakk .

smpai bank .kedua dua kaka turun .lahh rupanya nak bayar duit keta !.okayy aku dan abg ipar duk dlm keta .sambil menyambil aku mngunyah fun fries dari mcd .eh eh sedar tak sedar dah habis .hahah .then duorang kakak pun sudah menjelaskan duit keta tuh .

so meneruskan perjalanan balik ke rumah .haha aku mmg sedang ecxited doh .mana tak nya !.aku nak merasmikan GCB yg di katakan lazat tuh !.mak aihh .tak saba rasanya ==' .then setelah smpai rumah aku memulakan langkah utk bergegas msok ke rumah .hee mak & ayah dah get ready kat rumah .then kami skuarga menikmati lah mkanan yg telah di beli tuh

DIMULAKN DGN BISMILLAH

aumm !.OMG GCB yg sedap dah pun aku mkn .hee gila lah aku .mmg sedap pun rupanya .org lain mntak pun aku tak kasih !.HAHAHA .betapa rakuskan !

haha biaa laa setelah lama aku idamkan akhirnya dapat .syukur alhamdulillah .thanks KAMA HAZIRA (UDE) .sebab kau belanja kami makan :D .semoga kau di murahkan rezeki :D
amin ;)

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado