Wednesday, August 11, 2010

KEM PEMANTAPAN SAHSIAH

assalamualaikum semua :)
hee da lama tak update ini blog kesayangan .hmm act sngat busy sejak dua menjak ni .dah laa tak sihat .hmm demam tak baik .starting selsema .patuhh terus batuk lah tulah ni laa .smpaikan update blog pun tngah batok batok ni haihhh = =' .cukop terseksa :( .BENCI LAHH .kena makan ubat lah .minum tuh minum ni .pehh mcm ni kan org saked .sumpa tanak saked lagi ;O .okayy tuh cerita demam !

ni nak story about KEM PEMANTAPAN SAHSIAH yg berlangsung di SAVANNAH HILL selama 3H2M .hmm dah la demam then kena pergi kem .mula mula masa dpt tau kena pergi kem tuh agak ecxited lah .then bila dah demam mcm dah malas nak pergi .tapi apakan daya .di paksa oleh RAKAN CELAKA !.lgpun kem ni wajib utk aku :) haha .well sokay lahh .then pergi jea laa dgn perasaaan yg kurang senang dan keadaan yg kurang selesa ni = =' .hohh dah laa masa nak gerak aku antara yg paling lmbat dtg !.haha siod jea kan .demand kuat pulak uhh ^^V .hmm tapi ckgu tak marah pun .haha

aha kali ni nak cerita kat SAVANNAH HILL PULAK .hee dah smpai ni .okayy 1st aku turun bas aku dah ckp !*pehh tempat dia lawa gilaa* .lah rupanya kami ni kem dekat VILLA .okay lah tmpat lawa .kemudahan semua ada :) .okayy aku mula suka ni .hee masa ICE BREAKING aku dh start nak suka dekat sini dgn program dia lagi .hmm okayy masa 1st slot .slot agama islam handle by USTZH JAIDAH & USTZH NURUL AKHIRIN .nice slott .tapi nantok dahh .sebab penat kud .

hmm 2nd day .1st slot .slot sejarah with EN GHAZALI MASTOR !.slot yg best :) .dan yg paling best dia habiskan slot stngah jam awal .aha siap bagi extra tido .thanks a lot GM .tak penah dpt kem best mcm ni :).haihhh tapi ada yg tak best .org lain semua mandi kat dorm .hmm aku bukan apa .malas nak beratur lah aku snggop turon bawah mandi kat tandas bawah .hmm whatever lah .even aku kena turun jaoh tapi tandas dia mmg best .peh dah la besar air sejuk !.ihhh pokok pangkalnya tmpat dia mmg perfect lah .

hee masuk hari kedua aku sebenarnya dah nak baik demam .hmm dah kurang batuk batuk ni .ingat dah best lah nak baik demam .lahh skali hari ke3 aku demam balik sehh .nasib da nak balik aww .kalau tak aku tk dpt bygkan keadaan aku .badan sakit sakit .hishh semua ada .nasib balik ptg tuh .so cerita abis dah

haha aku update blog mcm bebudak 1st time guna blog .haihhh no idea lahh .sorry :") .then apa lagi nak ckp ?.haihhh dah kud .smpai sini dulu .haha tunggu jea laaa kan .

okay bye :)

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado