Wednesday, August 4, 2010

OHH I HATE ;'(

hye hey hoy .wahts up y'all .hmm act masa aku tnga updating this blog aku tengah tersot set sot set .haaa means ?.aku selsema lahh ;O .grr hate thiss damn much okay !.WHAT DEE ==' .mulanya cerita mcm ni .haihhhhh =_______= .masa selasa tuh aku ni punn sengal bertubi tubi .dah tau hidung tu sensitif tak boleh sentoh sentoh !.ishhhh pergi picit picit pulak jeragat kat hidung tuh .aha ekceli this is one of my hobby babes dudes :DD .tapi selalu tak lah smpai aku kena selsema pulak .grr tak tau lah kan -___-' .agaknya penyakit nak serangkan .anytime lah ;O .huishhhh .then aku pun terkena lah selsema .WTF kan !.hmm then masa balik skola tuh aku amik inisiatif laa utk mnghilangkan selsema ni !.huu kononnya makan mee sup .hee kan mee sup panas :) .tapi time aku beli dah tk panas pulak .GRRRR ;/ mak cik kantin pemalas !.dah mkn agak kurang kan .so nak hilangkan lagi aku berbual laa ketawa sana sini .huhh still ada faham tak !.adoh ;'O .then masa balik tuh rasa mcm dah kurang sikit .okayy agak lega lah .dah balik rumah kan .hmm aku tak online punn .terus membuta = =' .haihhh konon ingat petang tuh da boleh hilang ini penyakit .

tido punya tido tak sedar .haih mcm penat sngatkan .hmm dah maghrib pun .so bangon lah .dah bangon tuh aku dpt rasakan satu penyakit lagi dtg !.suddenly aku batok !.pehh mmg sial .selsema tak habis lagi batuk dtg !.adohh kali ni aku mmg dah sengau habis oke !.ihhhhhhh =='.then mak suh telan panadol .adoh lupa pulak .lepas isyak aku terus tido balik .hmm then pkul 12.30 a.m aku bangon .lagi satu penyakit dtg !.FINE !.aku tetiba pening kpala !.okayy aku surrender *dlm hati berkata sure aku nak demam .hadohh ;O .

okayy dah rabu .hmm mcm nak tanak jea aku bngon time nihh ==' .tapi aku kuatkan smangat !.aku bangon jugak sebab hari rabu ada subjek PRINSIP PERAKAUNAN ;) .dan hari rabu juga subjeknya tak berapa berat !.hmm before van yg mngangkut aku ke sekolah dtg .aku telan lah 2 biji panadol *dgn harapan kejap lagi okay lah :) .then bila dah smpai skola aku dpt rasakan yg kepala aku tak baik baik peningnya !.hmm aku tido kejap .grr ;/ .lepass tuh bla blaaaaaa blaaaaaaaaaaaaaaa blaaaaaaaaaaaaa .masa akaun aku mmg lah dah tk larat sngat .hmm tapi aku bukak jugak mata aku ni nak belajar *nasib cikgu tak tnya knp .hmm then masa sains aku snyap jea .mngelamun !!!.org belajar tgk buku .yg aku tgk teacher !.smpaikan MDM LIM ckp "hailmi org belajar tngok buku !" .aku hanya mampu tersengeh jea :) .then rehat time .

masa rehat agak segar sikit .hmm okayy dah nak baik lah ni !.hee aku pun dah mula mngepohh .dari pagi senyap jea .heee ^^V .then lepas rehat ada perjumpaan utk kem sahsiah diri tuh .uihh time denga ckgu bagi taklimat okay lagi .then aku berbual lah dgn budak budak ni .hmm then aku makin lama makin lemah .err dia mula lagi .habis jea taklimat aku terus balik kelas .then balik kelas time bm .pn hajah maswati .hmm aku belajar lah jugak sikit .masa tuh pening semua penyakit dah ada dah .penyakit dtg serentak .lepas masa bm abis masa math pulak .haihh nasib satu masa .aku tido jea time math .nasib miss chan mcm tak kesah *tah tah dia tak perasan .hmm then lepas math habiss sivik pulak skang .nasib sivik ckgu tak de .aku pun tido jea .then bebudak ni semua dtg tmpat aku .caring kan membe aku :) .thats y aku syg dorang semua :D .okay aku dpt rasakan suhu badan aku makin naik .nak bngon pun dah tak larat .err act ada kelas tmbahan PRINSIP PERAKAUNAN .aku terpaksa tnggalkan .hmm then balik dah .smpai rumah aku mandi semua .terus tido .then petang mak kejot .suh makan .suh pergi klinik .grr sumpah taknak !.rupanya akak aku pun demam .haihh kesian mak kena jaga 2 pesakit sekali gus .then mak ckp okay makan ubat farmasi dah .

hmm lepas mkn semua .mkn ubat demam .then smbong tido .masa mlm dah okay sikit .tiba tiba hari ni KHAMIS 5 OGOS 2010 .aku berniat hendak ke sekolah .tapi penyakit dtg balik .aku smbong tido .hihhhhh .so konklusinya aku tak ke sekolah lah kan .grr bosan gila duk rumah ;O

*untuk pengetahuan semua aku ni mmg susah nak demam .tapi bila dah demam mmg teruk !.sumpah aku tak suka demam mcm ni ;'(

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado