Friday, September 24, 2010

LATAG !

eh eh tumpang lalu kejap , budak cute nak lalu , HEE , SIAPA ? AKU LAAAAAAA :D
HOHOO first of all , aku nak bagi salam lahh kan
ASSALAMUALAIKUM , hi hey HELLO bloggers :)

ehh kenapa semenjak dua menjak ni saya asek bercerita jea dekat blog , HOHOO , jawapanya , SEBAB ADA CERITA LAA ;O . hahahahha , ehem ehem , okay GO ! lately ni banyak sangat aku jumpa pattern orang , mcm mcm orang ada , hihhhh naik seram bulu bulu aku ! GAHAHAHAHAHAH . then kan ada laaa sorang minah ni , EHH AKU HARAP DIA TAK BACA BLOG AKU KAN ! grr , PEREMPUAN GATAL ! huh aneh siak kau ni , kau ni dah laa kuat melayan . wah wah bukan nak cakap apa doh , tapi aku rasa antara kau dengan aku , aku yg buat MUKA BUKU dulu kan ? HAIHHHHH , tapi tapi aku rasa ni mmg stail kau laa kan , suka add org sana sini , dan cuba MEMARKETKAN DIRI ! GAHHHHHHHH , mcm PUAKA NIANG RAPIK betul ! HIHHHHH seram pulak aku kalau ckp pasal PUAKA ni , then kau ni kan dah laa kuat melayan kan , semua jantan kau nak layan . lepas tuh bila aku bukak page semua orang , pastinya ada feedback dari kau ! HUHH , apa MUKA BUKU kau tak laku ea ?

tulahh kau , lain kali sedar diri okay , aku ni memang jenis menilai orang , IF I SAY IT , I REALLY MEAN IT ! understand ? TAK PAHAM KAN ? sebab kau bongok , wanabe sangat kan . HUH aku ni memang kaki kutok orang , so kau jangan nak sangkal apa yang aku tulis ni ! HOHOHOO , jarangkan kau nak dengar orang tuh mengaku keburukkan sendiri ? ITU LAA AKU , aku memang low profile tau :P HAHAHAH *actually dah tak tau nak cerita apa = ='

***OKAY PERASAN TAK DALAM POST NI BERCAMPUR ANTARA 'KAU' atau 'AKU' !
hahah sorry guys , dah malam kan , so ngantok , cerita puns dah mcm machaa stail ! HAHAHA okayy sorry once again :D bye , siapa yg baca ni , jgn nak tnya siapa , cukop baca yg ni dah ;P , kepada empunya badan , HAHAHA sorry LOSSER
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado