Saturday, September 18, 2010

2 BULAN LAGI ;)

menghitung hari , detik demi detik ... LALALALALALALALALLA
HAHAHAHA tak hafal pulok :P err KENAPA MENGHITUNG HARI ?

ahah ini yang setiap kali saya nak cerita , menghitung hari nak berambus dari sekolah , HA-HA-HA , puaka sangat kan kan :D HOUHHHHH mmg dah tak keruan sangat hidup ni nak tunggu tamatnya paper terakhir saya tuh , PAPER SPM lahh kan , paper apa yaa ? OUHHHHHH itu ekonomi asas :) HAHHAAAH dah kenapa lahh , SPM pun belum kunjung tiba , ini pulaaa baru nak dapat result TRIAL SPM , yaaa saya dah dapat rasakan itu result sangat HORRIBLE , aww aww kenapa la mcm ni jadi , sekarang ni saya telah menjadi manusia yang tak boleh di harap = =' , asekk mengadap p.c saja , apa nak jadi tah , agaknya nak STOP kan tunggu LINE INTERNET NI KENA POTONG =___________= , huh salah siapa benda mcm ni berlaku ? SALAH SIAPA ? grr masuk internet time saya bakal hadapi peperiksaan besar dalam hidup ni :O bukan main beruntung saya ni :D , tak payah nak menapak ke C.C lagi HAAAAAA . erhh apa ni ? nak cerita lain lahh , HALAHHHH ;O

ouhhh actually bukan yang atas tuh yang na diSTORYkan , HALAMAKKK , err nak cerita pasal dua bulan lagi ni bukan apa kan , saya dah tak sabar memiliki rambut mcm itu penyanyi pujaan hati ROBYN RIHANNA FENTY :) HOHOOO siapa pernah tengok rambut beliau ? RAISE UR HAND UP ! HAHAHAHAHAHAHA ;DD , WHATTT ? tak sesuai dengan saya ? PERGI MATI SAMA MUKA AWAK ;O , APA APA APA EAK ? HAAAAAA APA KU KISAH ;P deyhh biar laaa rambut saya kott , kaurang tak berhak nak tentukan okayy :) , tengok dan diam :D , itu paling senang :D

then kan bukan itu saja , HOHO ada lagi , banyak benda nak buat ni cik yah oiiii , then saya kerja kan ? mestilahh , takan nak mengULARR kat rumah = =' , saya kerja cari duit sendiri , nak beli apa sahaja yang saya suka , AWAK SEMUA JANGAN SIBOKK ;P HAHAHAHA , dan lagi saya mungkin lambat melanjutkan pelajaran , kasi saya puas dulu , rehatkan minda , nak lupakan kejap itu belajar semua , laaaa sekejap saja lahh :D , HOHOO dan saya nak kumpul gadget gadget yang belum saya ada , err apa eak ? itu handset paling mahal dan canggih *HAHAHAH selera mcm sial ! , itu DSLR * yang wajib sebelum study :) , itu LAPPY * haa senang saya nak ONL muka buku , mengupdate BLOGG sayang saya ni :D , lagi ada laaa kott yang lain lain , err tak terLIST kak jah ni = =' .HAHAHAHAH .

TAPI TAPI TAPI !

saya pasti akan merindui tahap GAJAH BERANAK dekat suasana SEKOLAH , mostly sekolah saya lahh kan = =' , HOUHH sayangnya nak tinggalkan sekolah saya itu , AHAH konon konon NOSTALGIA , GHAHAAHHAHAHAHHAH cannot go , ouh then then saya bakal merindui cikgu cikgu itu semua , hmm kawan kawan saya sekelas itu , barangkali kalau ada masa dapatlah kita bersua lagi :) , HEEE , lagi apa ?

DAH LAAA , DAH HABIS KOT , ERR THIS POST CREDIT TO ALL CLASSMATE , ALL SPM CANDIDATES 2010 , GOOD LUCK GUYSS :)

























TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado