Friday, September 17, 2010

RAYA, RAYA DAN RAYA ;)

hye hey hello , diri ini trpanggil utk menulis aktiviti sepanjang syawal ini :) EHEEEE bukan apa kan , banyak betul liku liku yg di hadapi menjelang syawal dan ketika syawal , tapi apa yang boleh dikatakan RAYA 2010 ini merupakan raya yg kurang rasanya , KURANG APA ? entah saya pun tak tau laa = =' , mungkin sifat saya ni sebagai manusia kan yang tk pernah puas ni mnyebabkan saya berasa begitu rupa kan kan kan :) , err btw raya tahun ni saya pakai baju warna orange :) *HAAHAHA langsung tiada kaitan

menjelang syawal >
mmg malam yg memenatkan , semua benda nak dikemas , dan dan saya mangsa kepada semua orang , HAIHHHH =_____= , disuruh untuk ironing BAJU RAYA mereka ! KEJAM BUKAN ? tapi tapehh laa saya redha itu terjadi , dan saya kemas bilik yg agak bersepah sampai tikus hampir buat port they all , HUHH dan lupakan itu , kemudian saya di suruh sekali lagi memasang curtain baru yg berwarna coklat putih *alahaii sumpa aku dah mcm anak dara ni :P . HAHAHAHA then kemas ruang tamu , buang segala yg ada , hohoii mcm lama pulak tak kemas rumah , hidung stucckeed ! BABI LAH , aku benci ni sangat ! arrghhhhhhh , rasa macam nak tidur terus , tapi bari pukul 1.45 pagi , HOOOOHO . for your information keluarga saya mmg tidur kePAGIan bila menjelang aidilfitri , itu yg membuatkan seronok , lepas siap kemas semua jam sudah menunjukkan 3.00 pagi , okayy sebelum tidur susun kuih raya dalam balang :) , dan makan ketupat , wah wah :D , dan tidur :D

1 SYAWAL >>
AAAAAAAAAAARGHHHHHHHHH DAH RAYA :D , HAHAHAHA , mcm ni laa bila bangun tidur :P , then pergi mandi , HOHO , siap siap pakai baju melayu dah wangi wangi ni siap ke surau utk solat aidilfitri :) , ouhhh tiba di surau dgn ayah , wahh ramainya orang , tapi bukan rakyat malaysia ternyata , ianya di penuhi bangladeshh :) , HAHAHAHA rasanya bagaikan beraya di nagara orang :P , selesai solat raya , balik rumah makan makan , bermaaf maafan :') sesama ahli keluarga , dan dan sesi penggambaran keluarga bermula , snap snap :) , hee then tngahari solat jumaat , ohhh tak ramai orang , semuanya pulang ke kampung halaman :) , btw nak tayang baju ni :


HOHOHO , ini jea laaa yang ada , orange :) , nice what :D

kemudiannya , bila petang menjelma saya mulakan aktiviti tidur *rugi betul !, orang kraya kau tidur ! HAHAHAH nak ganti semalam punya lahh sebab tidur lmbat :D , so tidur hingga ke petang , malam pun tak buat apa sangat lah , beraya rumah jiran tetangga :) , hee kenapa tak tnya saya , TAK BALIK KAMPUNG KE ? hahaha

2 SYAWAL >>>
sudah plan awal awal akan pulang ke kampung ayah di teluk rimba muar :) .OMG ;D . AHAHHH really ecxited doh , gila laaa , saya mmg sudah lama tak pulang ke kampung ayah ;') , atas sebab ayah sendiri tidak pulang ke kampung , lagi pun atok nenek dah tak de :'( , hee tapi tapi itu semua cerita lama , haihhh mulanya saya tidak ada mood nak pulang ke kampung , takot takot bosan yg melampaui batas ! HEHEHEH , tetapi tetapi yaaa , saya inviting si kembar utk turut serta ke kampung :D , hee agak best lahh , ini lampiran :



ON THE WAY >>>



ini sawah padi sebelah rumah arwah atok & nenek :)

HOHOO tibanya di kampung halaman , ouhh yaaa sangat lahh seronok , terima kasih kpd kakak dan abg ipar yg memandu :) . HOHOOO , dan dan percaya lahh , cuaca ketika ini sangat panas membara =_____= , ouhhhh tidak sanggup ku hadapinya :O , HAHAHAH , sampai sampai salam semua yga ada dan tngok tv jea = =' , err the lunch time :) BLA BLA BLA BLA BLA BLA , okay mengambil keputusan untuk snap snap ni even panas , hadoihhhhh ==' dan hasilnya :















yaa ini semua muka yg beria sngat nak snap snap , HAHAHA , pedulik hape kan ? HOHOHO even panas yang mmbara kami tetap redahnya :DD , HOHHH , hari petang pulang ke senai semula , SENAII AKU BALIK DAH :D , haha tak tidur pun = =' , mak malas lahh :)

*BERSAMBUNG KEMUDIAN ;D
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado