Saturday, September 18, 2010

ergh = ='

hye hello apa khabar ? , HOHOOOO

apasal pulak lahh nak menaip belog tengah malam ni , orang membuta kau sibukk menaip , AHAHAHH aku pedulik hape kan kan :P HEEE bukan apa sangat nak cakap ni , HOHHH nak ckp sikit ada misunderstanding nih antara mereka mereka ni = =' , ayoyo sumpah tak paham dengan mereka ni , EHEHH ada lahh kan tadi pagi tuh hantar kat MUKA BUKU , apa eak yg di hantar , err maybe bunyi mcm ni "OUHH , mereka pergi tk ajak saya , tak pe tak pe" , halahhhh ;O

actually ini post credit to someone lahh , yang agak lupa daratan tuh , ADESSS , tapi mereka mereka ini pula yg merisaukannya , SIAPA MEREKA ? ouhhh ini haa FENY , HALIJA . HOHOH maybe ini laa kot , err mereka ni terasa bila di postka demikian rupa , sebabnya mereka ni pergi beraya ta ajak saya pun = =' , halahh awak semua ni saya tak kisah pun laa , sebab apa , sebab saya pun keluar beraya bersama teman teman yang lain :) , yg saya post dekat muka buku itu ada feedback dari feny , dia tanya siapa , then saya rep " kau rasa" , HOHHH dia mengaku pulaa bahawa dia terasa , errr padahal saya tak kisah punn , and then BLA BLA BLA BLAAAA

then masa malam , sedang bersiap for hang out with cuzzy :D , HOHOHHH perkara biasa yang akan di buat , IRON RAMBUT , PILIH BAJU , haaaaa amek kau aku bersiap mcm anak dara , WAHHHHAAA , then then sedang iron rambut bunyi msj "LUCIFER - SHINee" err ouhhh msj dari HOTLINK , they all nak tolak duit sebab CRT , alahh tolak jea laaa , tuh pun nak msj , buat sakit hati ada laaa sebab duit nak kena tolakk , HAHAHAH , then 10 minit kott , agaklahhh bunyi lagi msj , kali ni dari halijah , dia ckp , jgn tachink sebab tak ajak aku beraya , alahhhh , tak kisah pun , tetiba halijah ni pelik semacam , adohhh ponekk den nak melayan , padahal saya tak kisah laaa kan , err = =' , then saya explain laa mcm mcm yang saya ni tak kisah sebab they all tak hajak saya , dan dan lagi pun saya keluar beraya jugaa = =' , then okayy itu selesai , dan saya dpt rasakan mereka ni rasa bersalah amat , entah laa , sebab kami ni kan geng RAYA , adess , tak ngapa laaaa bukan rezeki daku untuk menJOIN kaurang kan kan , so let it be lahhh , HAILMI redha itu :)

JANGAN TOUCHING !!!
*HAHHH hailmi tak touching ? itu bukan hailmi lahh wehh , apa yg kat atas tuh semua untuk sedap hati jea , wa dah touching gila babi ni = =' , sampai hati dorang , da lahhh , tanak join dorang dahh , buat hal sendiri , mereka ada geng baru ! SAYA !!! SAYA MENGUNDURKAN DIRI TEMAN TEMAN , BYEE ;'D

nukilan : HAILMI EL's MERNADOESS

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

2 comments:

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado