Monday, October 25, 2010

CUTI CUTI CUTI !

hello hello hello HELL-O ! yaww , apsal hari tengahari buta aku menaip ? kau orang tengok jam and kau tengok post entry aku ni :) agak agak kalau aku sebagai budak sekolah kau orang fikir aku ni tengah macam mana ? haaaa aku tak sekolah laa ! mana ke gaya lagi kan ? HAHA , actually kepontengan aku ni bukan disengajakan ! tak percaya tanya mak aku laa . yeah ! aku dah bangun *awal pulak tuh ! , aku bukak mata jea benda sial jadah haram terus berlaku ke atas aku :( , aku sakit perot bhai ! siyes aku tak tipu , aku tak tau laaa makan apa kan ? nak cakap semalam aku just makan coklat aiskrim kek secret recipe jea , then balik rumah aku makan nasi goreng kampung , tak pedas pun ! haa biarlah . malam abang aku belanja oblong ! lue tau tak apa tuh ? sejenis burger buatan malaysia , ala ala properety laa , sekali ngap kau nak lagi ! sure dohhl ! okay aku bukan nak cerita tuh kan . GO ! aku bangun bangun jea aku dah sakit perot , aku mula tak sedap hati , apsal ? sebab tak sedap hati laa bongok ! okay kau orang bongok ke aku bongok ? sama sama bongok boleh ? tak boleh ? okay blah la ! aku bangun sekitar jam 5.45 , aku terus pergi jamban ! haa agak laa 10 minit aku menunaikan hajat ;D , habis ! aku prgi gosok baju kejap *aku memang pemalas ! dari malam taknak buat ! . tetiba dia datang balik , mengikut naluri aku kalau dah kali kedua aku masuk ni , for sure aku tak sekolah , habis jea! aku cakap kat mak "mak , sakit perut laa :(" , ceh pandai aku buat muka sedihkan ? pandai sangat dohl ! huh :O

**************************
nak tanak mak kena bagi aku cuti juga , kalau aku sekolah satu hal karang ! mak dah bagi green light , aku mulakan langkah sambung tidur ! enak bangat :) , tapi apsal tah aku boleh bangun awal ! aku tak boleh blah betul ! dah la tuh , aku bangun terus bukak tudong saji , alaaaaaaaaaaa ;'O , aku start meradang , mak punya sarapan tak special macam selalu , ada ke patut cekodok dengan air kopi jea ! okay cekodok aku tak kisah sangat ah , yang air kopi tuh aku tak nak laa ! aku tak suka kopi , aku suka nescafe :D , even dorang tuh ada buah bacang sikit aku lagi suka nescafe :D . heee lalu aku membuka peti sejuk keluarkan telur 3 biji ! amek roti sandwich ! aku selet selet telur haa campak dalam kuali , alaa sarapan orang bujang , 8 keping jugak aku bakar *sial , perut apa aku ni ?AHAHA . okay dah kenyang tengok laa telebesen , aku boleh layan asarichan dengan hagemaru pulak , tak pe laa , aku suka jugaa cerita macam tuh :D .

*okay motif aku post entry ni sebab nak cakap aku tak sekolah jea , k byee :D

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado