Monday, October 25, 2010

ZIFAH LAMKA

assalamualaikum , okay aku posting entry lagi ! *lagi lagi aku ! HAHA , diam la . okay apsal ada gambar mamat ni dalam entry aku kali ni ? kau orang cuba teka cepat ! cepat lahh ! lambat sial ! okay laa aku intro dekat kau orang , eh sebelum tuh , kau orang binatang apa dekat title aku tuh ? okay itu bukan binatang tau ! nama bro ni haa aku terbalikkan . HAHA , sorry bro ! aneh jea nama kau bila terbalik , ehem yang aku tau nama dia ni AKMAL HAFIZ , nama bapak dia aku tak tau pulak ==' , sorry again bro ! HAHA , dia ni sama jea umor macam aku , cuma aku jea besar dari dia ! okay aku mengaku dulu laaaa kan >.<' , kitorang sekolah yang sama cuma kelas jea tak sama , ehhe tapi sebelah jea kelas dia dengan aku , subjek agama dia merempat lah dekat kelas aku , heee :) , then aku sebenarnya baru jea kenal dia , ahah baru kaa ? yaa last year kot ==' , sebab dia ni student bijak bestari exchange dari smkbp ! HAHA , exchange kaa ? boleh laa kot , haa malas nak cerita sebabnya :P . HAHA , then then birthday dia pun aku tak tau , cuma aku tau dia lahir 1993 laa , of course aku tau kan sebab umor dia sama dengan aku ! haa bodoh aku ni :P . GO ! dia ni nampak jea macam tongong tongong , tapi tidak pun sebenarnya , yaaa siyes dho , dia ni pandai ! lagi pandai daari aku , ceh pandai ke aku ? tak pe aku syiok sendiri !
***
semalam hari isnin 25 OKTOBER 2010 , ada perhimpunan dekat sekolah aku , yaa aku tau semua sekolah ada perhimpunan kan kan ? ==' , perhimpunan seperti biasa , then ada pula anugerah cemerlang percubaan spm 2010 , aku tak sangka bro ni dapat anugerah cemerlang dalam subjek bahasa inggeris , yaa aku tau memang tahu dia dapat 'A' dalam english , tapi ingatkan ada lagi bagus dari dia , apa pun so sorry lah bro aku memandang agak hina terhadap kau ! HAHA , just kidding bro ! ehem kau tau tak aku cemburu gila bila english kau 'A' . WUU WUU , aku nak sangat macam tuh , tapi apakan daya ? aku tak sehebat kau kan ? okay aku tau :) , tak pe lahh aku berbangga untuk kau :D , aku doakan SPM kau A++ TAU ! HAHA

*objektif daripada entry aku . . . aku saja jea nak penuhkan aku punya entry , HAHA , k byee :)

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado