Wednesday, October 13, 2010

EK ELEH !

hello hello , okay hari ni mood kurang okay walaupun sebelum ni okay sikit , now bila aku sedang menaip ni mood angin dah datang . kejap lagi puting beliung semua datang la kan , HOHH , aku rasa nak marah sangat aww malam ni , tapi aku lek tenang jea dulu , yang penting aku online sambil dengar lagu SHONTELLE - IMPOSSIBLE , aku tau tak da kena mengena tapi aku nak cakap juga , sukaty aku lahh kan :) , HUH tapi aku malas lah nak cakap kenapa aku naik angin , karang elak aku kunyah monitor ni , dah laa leper ! macam biskut jea kan = =' , so i prefer to let it GO !

malam ni aku taip macam lambat lambat sikit , entah aku pun pelik , selalu macam ribut nak menaip , sebab aku cuba tenangkan diri kejap ! HUUU = =' , and then kalau aku dah menaip dekat blog ni confirm lah aku ada cerita , kali ni entry aku agak tenang , aku malas nak keluar kata kata kesat lagi , aku nak SPM , aku nak tobat ! lepas paper habis aku maki hamun lah balik , tapikan kalau kauorang ada terbaca aku menggunakan kata kata kesat kat sini mintak maaf banyak banyak , kekadang aku tak perasan kan kan , HEE ;] . hari ni aku balik sekolah awal , then aku tunggu bas lagi , around 2 lebih aku tiba di rumah , balik jea mak dah sediakan lunch , macam tau tau jea aku balik awal even nasi goreng aku bersyukur sangat dengan nikmat rezki yang terperi nikmatnya . OKAY selesai makan niat di hati nak online , dan aku terfikir , dah dua hari aku tak tidur petang ! tidur laaaaaaaa . . . sedar sedar jea bunyi call , ISHAK MERNADO call ! yaa aku tau mesti dia nak cakap something , aku pun dengar laaa "kau dah baca blog dia ?" , OHHHH , sempat lagi dia menulis , okay thanks to ishak for the information :D

BLA BLA BLAA , dengan menggosok mata aku mencapai HP aku , aku terus bukak OPERA MINI , taip URL blog dia ! HAHH , aku dapat baca , YESS , berrr ayat kau kan perempuan memang sedap di dengar , WAHH kau belum hilang kata kata madah kau lagi , TAHNIAH , aku baca blog kau tiba tiba aku naik angin ! HAHA , entah laa , macam puhki bodoh kau , engkau sempat berdoa kan dalam tuh ? EHH aku nak tanya kau lah , kau kan dah pergi umrah kan ? BEST TAK ? , mesti bestkan , then balik tuh aku ingat kau dah berubah lahh , OHH , kau beruba dari segi lain kan ? apa eak ? MAKIN SUNDAL aku tengok kau , HOH maaf maaf :D , then yang aku cannot go tuh kau boleh berdoa dalam entry kau , HELLO dengan perangai kau macam dah tak serupa MUSLIMAH , kau ingat makbul ke ? aku bukan nak cakap aku alim la , tapi engkau kena sedar beb , tak takot ke mati tanah tak terima ? *TIBA TIBA aku ni = ='
alah whatsoever kan , kau bukan kisah semua tuh kan kan , okay let it be laa , emm aku dengar parents kau nak settle cara baik ? YA KE ? kalau macam tuh kau melutut depan semua CLASSMATE nak ? kau dah kutok diorang semua , lepas tuh ka post entry merapu sakan ! WHAT DEE ? haihh malas lah aku nak bebel sangat ni kan *tak suruh pun , YAA TAPI AKU YANG NAK :D

*itu jea laa , tengah tunggu si rejecter mohon maaf :DD
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado