Tuesday, October 12, 2010

ENTAH !

tiba tiba aku rasa nak mentaip ! HAH * kau memang selalu rsa tu ini !
hari ni aku mmg malas tahap mak gajah nak ke sekolah ! OKAY itu tak kisah ahh ,
aku bangun jugak , paling tak boleh blah , malas nak mandi ! tuh siapa nak nak jawab tuh ?
HAIHH , tak dapat den nak nolong , tapi tapi aku ni cerita lebat jea , last last aku sekolah laa ,
THATS GOOD kan ? HAHAHA , BLA BLAA BLAAAA
sampai sekolahh dah . . .

kebiasaan memang aku orang 1st atau 2nd lah yang sampai *SEMANGAT NOHH ? , haihh dah transport cepat mana ke gaya aku nak buat kan kan kan . sampai sekolah dengan segera buka buku rujukan GEOGRAFI ! aku lupa nak baca malam tadi :) , yaaa langsung tak da gaya nak spm kan ? AKU TAHU LAA ! GO ! then RAJA RAJESHWARY sampai , dia orang kedua , mcm biasa lahh , kami senyum senyum :) *itu pun nak ckp jugak = =' . orang ketiga CHONG YONG FEI ! heihhh , dia ni sampai terus tidorr , kat rumah jaga ayam kott , entah laa , aku tak tau puns = =' , then aku baca punya baca sampai mata juling >,< . sampai lagi sekor penghuni kelas aku ! HOHH sampai bila bila tak habiskan kalau aku cerita sorang sorang , HAHAH bangang !

then bila semua dah sampai , yeahh mcm biasalahh , semua ada cerita , ye laa kauorang cuti lama sangatkan , haa mampus nak dengar sekor sekor beleter :DD , then tiba tiba mulut salah sorang dari mereka berkata kata "kejap lagi kakak korang sampai !" HAH siapa ? semua tanya , kejap lagi kan dalam suasana pagi yang tak berapa harmoni tuh datang lah si sang kelembai ! HAHA kepala otak aku ! HAAA aku kerja menaip blog ni gila sikit sebab menaip sambil dengar lagu SHINee ni ! ohhh aku semakin gila dengan mereka :D *apahal keluar landasan ha ? yeahh sambung ! sebenarnya datanglah classmate aku yang kami rindui itu , lama juga dia tak datang ! HAIHHH , kemana kau pergi ? kami khuatir tau ! KAH KAH KAH , tapi tapi :(( , dia macam membaawa diri pulaa = =' . AHHHHH LET HER GO ! siapa kisah ? HAOKKK SANGAT !

then kitorang pun sambung juga dengan celoteh masing masing ! HUH , tiba tiba budak budak belakang aku ni merangkap HATERS dia ni bukak mulot lahh kutok mengutok si DIA ! sangat sadiss kejadian tadi , aku agak kesian laa , dan aku pun bukan bukak mulut pun =.= ! *JANGAN NAK PLASTIC HAILMI ! , ye laaa i try to be not plastic = =' , tak pe aku biar jea bebudak uh kutok dia , last last dia FEDUP , dia blah bawak beg semua , kesian tak ? PAGI LAGI TUH ! pukul 8 pun belum , baru sampai dia dah blah ! HAIHH =____=' . PADAN MUKA ANDA !

OKAY , cikgu dah sampai , tiba tiba cikgu cakap "untuk GEOGRAFI , tiada gerak gempur" , FINE ! nasib aku baca sikit , cikgu pun macam biasalah bagi modul buat rumusan , tak sampai 12MINIT ! cikgu dengan keanehan ! "mcm tak sedap hati pulak" lantas cikgu keluar ke kelas sebelah , JENG JENG JENG ...
cikgu masuk kelas dengan muka tersipu :)) , okay semua letak beg dekat belakang , gerak gempur tetap dijalankan ! . ALAHAIII ==' , baru nak syiok syiokk ! tapi gerak gempur yang agak manual ! sebab kamiorang kena salin sendiri soalannyaa , cikgu geografi kami terlupa akan GERAK GEMPUR ! HOHHH , cikgu ni punn = =' , LALALALALLALAALLALLAAAA , salin itu soalan dan jawab , HUH masa yang agak lama , 10 mini kemudian , cikgu datang lagi bawak soalan struktur ... jawab laa kau yaa budak

PERTUKARAN MASA KETIGA !
cikgu lain masuk , yahhh , mcm senang jea nak discussion ;DD *jahanam punya budak ! BLA BLA BLAAA A . . . TIBA TIBAAA . . . * memang puaka , banyak surprise nok !

MAK BAPAK dia datang dah , ingat nak jumpa kami semua , semua dah sedia dengan bukti sedia ada :D , HEHE lahhh nak jumpa teacher FORM ke ? okat okay GO AHEAD laaaa , bye pakcik makcik :))
kami memang dah agak sejurus itu , teacher sure masok ! kan ? HAA masuk dah ! pertanyaan bila masuk "WHATS WRONG ?" , cootttt ceettt cooott ceettt , amek kau ! masing masing ada explanation boleh diguna pakai , HAMBEKKK KAU SEKILO ! huh

dah laa habis kot , penat ahh , nak tidur ! BYEBYE ;D




*OKAY NAMA MAMAT NI CHOI MINHO ! DIA IDOL SAYA :) COMEL BAPAK AHH *mcm gay ! ADA AKU KISAH ?
motif letak gambar ni ? entah ? SAJA JEA BONGOKK NAK INTRO KAT KAUORANG ! HAHA
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado