Friday, October 29, 2010

ENTAH LA BONGOK !

hello hello hello . hello aku lagi nak post entry , aku dah tak tau laa kenapa dengan aku , ada jea benda nak cerita kan , well *bodoh tak payah bangga dho ! okay tadi pagi aku sekolah macam biasa , then aku balik rumah aku terus tidur , okay aku ngaku aku tak pergi solat jumaat . wuu wuu masya'allah =,= . apa seh nak jadi dengan aku ! dah la nak spm , makin kurang ibadat semua ni , yaaaaaaaaa tuhaaaaaaannnnnnnnnnnn ! *stail atul ! okay let it be kejap , kejap jea boleh tak ? boleh eah ? boleh laaa , boleh blah ! lepas tu aku sedar jam 3.00 . aku cek hp ! wohhh tak da yg menarik ==' . apa seh ? aku text org tertentu , then aku online . pc membabi kejap ! dekat 15 minit kau baru nak perfect start ! macam shial ! penat bodoh =,=' . and then lepas p.c semua dah terbukak , dengan pantas aku bukak lagu pilihan , bukak mozilla online muka buku , bukak blogger.com ! yeah ! hari ni follower aku bertambah 1 orang ! HAHA . cara !
lepas tu kan ! aku cek notification aku , ala semua kurang memberangsangkan , bosan bosan jea semua ==' . lepas tu aku post laa dekat muka buku something ! ohh sebelum tu , aku planning nak skip kelas acc , tapi aku mmg skip pun , malas aku nak tengok beruang kutob tu ! wa benci gila tengok muka lu ! go to hell please :) and then aku pun online la membabi buta sampai pukul 6 gituh ! aku lapar ==' kebetulan mak memanggil "adik ! kau tak makan ke" . okay mak i'm coming :D , ada ikan masak sambal ! fav aku tuh , tapi sayur dia kurang memberangsangkan , aku tak sentuh pun , makan makan bla bla blaa . aku mandi ! laallalalaa , uda(kakak) datang , baru lepas balik kerja dia laki bini . okay laa kau orang semua bergelak sakan ketawa semua bla bla blaa , tetiba semua kepingin nak minum cool blog :D , argh ! aku memang menunggu saat ini , dia balik rumah dia dulu siap siap ! then dia amik kitaorang . maka semua pun bergeraklah ke lokasi cool blog paling berhampiran , yess ! TJ MART pilihan :D , ahah sampai terus beli ! memang itu pun niat kami kan . antara yang dibeli
  • cocholate oreo
  • chocolate smoothies
  • chocolate
  • kiwi
  • latte
okay semua ni baru RM21.10 . haha murah kan ? murah laa bongok sebab bukan aku bayar ! HAHA , tapi thanks to uda laa , kerana belanja kami seisi adik beradik :D , and then balik . sampai rumah abg beli mee goreng mamak , yaaaaaa tuhaaaaaaannnnnnnnnn ! sedapnya :D , thanks semua kerana mengeyangkan kami dengan senang hati nak tidur ! HAHAH , puaka !

*okay tu jea , aku kurang pasti motif entry aku ni , na cerita aku minum cool blog jea ? HAAHAA bodoh ! siapa kisah ==' . k byee

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado