Friday, October 29, 2010

JANGAN NAK SELFISH SANGAT DHO !

hi hello , apsal ada hi ? biarlah ! *sial ! HAHA . kau orang tau tak kali ni aku menaip kali kedua untuk post yg sama , bangkit betul ! aku tengah best best menaip entah apa pasal p.c ni boleh pulak kau restart sendiri , aku dah nyirap ni ! aku taip kali ni pun aku da ubah ayat ! sikit kemas teratur gituh aku buat tadi *ceh macam haram ! sampaikan title pun aku rasa ada terlebih sikit , tapi tak pe laa asalkan orang belum baca . hohoo . okay actually aku bukan nak cerita pasal menda alah ni =='
pasal title aku tu , aku bukan nak tuju pada sesiapa pun , cuma kalau ada yg baca terasa ke or whatsoever lah kan , kiranya dia mmg pernah buat dekat aku laa kan . betul ke tidak ? betul ke tidak ? betul ke tidak ? *datin wanabe . lepas tu bila aku dah cerita ni jgn nak tanya siapa dia siapa tu siapa ni okay ! aku lempang sorang sorang :O
actually entry aku hari berbaur touching , aku bukan apa . aku ni jenis kalau tolong orang mmg tak da hal ! apa apa pun boleh *depends on situation laa . most important bila aku tak pernah nak harapkan apa apa balasan *okay macam beria kejap ! . nope ! thats what my mom said la , kita kalau tolong orang jgn harap balasan ya , tolong dengan hati yang ikhlas dan terbuka . okay aku kekadang memang malas nak tolong tolong ni *kau berbual apa mii ? elak jea aku ni ==' . even aku merungut mana pun nak tolong somethin tuh mesti dia orang akan ckp "dia ni tak ikhlas la tuh" mesti ada ckp kan ? ada kan ? ada ke takda ? NGAKU ! okay tak da tak pe la :) . btw apa yang aku ckp tu memang betul , aku tak suka nak harap orang bagi itu ini dekat aku , yess ! memang pun . sebab apa ? sebab aku tak berapa nak harap la . jauh sekali kan ? iya kot =='
aku bukan apa kau orang fikir , cuba kalau org texting mcm ni "mi jom kesana !" , "mii jom kesini!" "mii tolong tu " "mii tolong ni" . okay nak tanak aku buat jugak , aku tau dorang tak paksa , tapi ni dinamakan kawankan ? sentiasa ada bila perlu ! ya ke ? maybe itu prinsip aku . aku suka tolong orang sana sini , tapi bila aku ? okay aku texting "dok kesini jom" "kesitu jom" . kalau rep tanak ke busy ke tak pe ? ni kalau kau membisu membabi buta ! kau orang boleh rasa apa aku rasa ? boleh la kot , siap call pulak aku ni ! tanak pick up , okay tanak la tuh . tak pe laa , aku rasa bagaikan setiap hari aku da lali dengan semua ni . aku tak tau nak ngadu dekat siapa , tapi ni la kesahihannya . aku tak boleh simpan dah :( . aku kena luahkan .
and then tak habis lagi , nanti bila semua dah lepas , macam tak da benda berlaku diorang buat ! sorry lah . i have to straight to the point . aku tanak simpan dah , lepas ni aku rasa aku boleh gerak sorang kemana mana kau orang semua jgn risau ! kau orang takkan dpt texting aku mintak tolong itu ini :( . aku tanak menyusahkan kau orang dah , kesian nak melayan perangai aku ni . sorry guys .

*aku rasa ni jea kot , kau orang tau aku nak nangis dah ni ? aku taip ni sambil dengar lagu rossa - hati yg kau sakiti . okay macam bodoh tak ? aku bukan putus cintakan ? tah laa okay selamat ! byee :')
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

2 comments:

  1. AHAHAHA!
    part ta bole angkat adalah lagu rossa..berdekahakkkk!!!

    ReplyDelete
  2. haha jgn laaa . orang touching ni ==' HAHAHahhahah

    ReplyDelete

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado