Sunday, October 24, 2010

LALAALLAAA

hello hello , hello ! haa aku menaip lagi hari ni *bukan hari ni jea , lepas lepas pun ==' , ehem kau orang tak nak tanya ke kenapa title aku macam bodoh ? HAHA , sebelum kaurang tanya aku jawab ya , wuu wuu wuu , kau orang nak tahu tak yang aku memang sedang ketandusan title kau faham tak ? tak kan ? bazir jea aku cakap dekat kau orang , HAHA , then masa aku menaip ni aku sedang mendengar HUMANOID by TOKIO HOTEL , gila tak gila ? lu nampak wa macam ni kan ? tapi wa layan bhai semua ni ! HAHA . ergh ! lagu ketenangan otak kusot , kalau kau orang dengar dekat earphone , the maksimum volume sure pecah kepala kepala otak kau orang ! HAHA , macam tu laa aku selalu buat , thats why sekarang sound aku makin trouble , haa thats not the point lah kan ? apa eak aku nak cerita ? ohh begini ceritanya . . .
hari ni hari ahad , aku menaip dikala senja , aku bosan sangat hari ni , kau orang tahu kenapa ? sebab aku bosan kot *ehh bodohnya aku ni ==' , hmm aku rasa chance aku nak keluar hari ni tipis , sebab semalam aku keluar bukan main lama kan ? *ha memang tak ingat dunia aku ni , ala bukan apa , semalam faktor cuaca tak mengizinkan untuk pulang awal , sebenarnya aku kemana semalam ?
yeah ! aku ke SP merangkap skudai parade *oii kau jgn pandang rendah ya ! ada wayang aww . HAHA , plannya dengan si morgana ni ha , masa jumaat tuh tiba tiba jea ajak hang , gila betul budak ni ! nasib aku ada duit ! hih ==' , then layankan saja kepala dia , uhh sabtu tuh pun kami keluar laa , ehem mula mula si morgana nak main RB ! *pergh ! reti sangat aku main , elak kang gegar jea Rb sebab aku jatuh . HISH =.= , then aku mencadangkan kita nonton wayangkan ? alhamdulillah tidak menghampakan ceritanyaa :) , layan habis kan tengok cerita tuh , jerit sana sini , tuh yang kamek suka ;D , HAHA , yang paling tak boleh blah , bila abang yang jaga room tuh boleh tidur , kita pulak yang kejut dia , memang makan gaji buta betul ! KAHKAHKAH , tak guna . IHH ==' , then lepas wayang kita jalan jalan sana sini , tengok susana sekeliling , and tengok keanehan orang lain , HAHA , macam macam orang kita jumpa kan kan kan . tapi kita yang paling aneh rupanya *HAHA mampos ! melayankan korang buat nama laa , apa laa , semua laa , then kita pergi makan kan kat kedai uncle , wee enaknya :D , eheh then kita buat apa eak ? hmm macam macam laa
ohh tak lupa thanks sebab kau belanja aku cool blog ! hehe eleh tuh pun sparuh saham aku kan kan kan ? whatsoever laa :) , lepas tuh tengok pulak orang dekat modani berpusu pusu nak beli kasut murah murah ! HAHA , modani last day kan ? hambek kau sampai dua pasang makcik tuh beli "murah dik ! rm10 jea :DD" , HAHA aku ingat lagi apa makcik tu cakap ! then masa kita nak balik hujan lebat gila kan ? aku dah ckp redah , kauorang taknak ! tak pasal pasal kena pergi econsave beli payong , ada aunty tuh pun sama kan beli payong ? HAHA siap cakap , "beli la dua dik , nanti tak muat kalau satu" , dess makcik ni pun . payong bunga bunga pulak tuh , tak boleh blah betul !
FINALLY kita sampai juga bustop , alhamdulillah sebab tak tunggu bas lama , dapat pun bas airport , memang itu yang ditunggu kan ? hee tapi hari sabtu smalam memang hari yang enjoy wa cakap sama lu , lu tak sedarkan lue nak SPM ? lu mmg jahanam ! HAHA

*okay itu jea , malas nak merapu sangat *ni pun kau dah merapu bodoh ! HAHAH byee
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado