Friday, October 22, 2010

HMM

hello hello hello , aku menaip lagi hari ini , well macam tak biasa nampak aku post entry , kadang kala kan ? hari ini aku sekolah macam biasa *tak mungkin luar biasakan ? hoh ==' , hari ni jumaat macam tak da mood sangat nak sekolah , tapi apa boleh buat , pergi jea laa , then pagi tadi suasana sekolah agak aman , mungkin masing masing hormat hari jumaat *tak da kena mengenakan ? aku memang tak tahu nak tulis apa lagi =='
then hari ni belajar pun santai santai jea kan , masa math buat module , uhh dari 40 soalan aku hanya buat 20 , boleoh go tak ? macam bodoh =.= , memang tak da mood gila nak buat , pening pening , kau sedar tak lagi sebulan jea kau nak SPM ? yaa aku sedar =.=' , nak buat apa lagi ? teacher math aku mula risau dengan aku , dia ingat dia jea ? aku lagi risau dengan keadaan aku , teacher takot aku tak boleh jawab , teacher oh teacher , teacher ingat yang lulus lulus semua tuh pandai sangat ke ? semua pun copying sahaja , entah betul ke ? aku menuduh jea kot , aku tambah dosa pulak makin dekat SPM , dan lagi aku cukup tak ngerti dengan sahabat handai aku , makin nak SPM makin berleluasa kauorang keluar hang out , FINE ! aku pun kan ? hih nak buat macam mana kan ==' , bila dia orang ajak aku ikutkan , so nak salahkan siapa ? jangan nak salahkan mak yang beranak ! GRR~
lagi apa eak ? hmm then hari ni macam macam benda terjadi pada aku , tapi memang aku enjoy kelas BM dengan GEO , haih apa kena mengena ? kauorang baca jea eaa :) , masa balik sekolah tadi aku paling cannot go *macam bahbiess ! aku di raba sekali 3 jantan , sial tak sial ? sialkan ! tak payah la aku nak mention nama mereka kan ? HAHA , macam bodoh laa , aku malu gila , dah la ramai orang , haih jantan jantan tuh sangap agaknya !
then balik sekolah singgah pharmacy , nak beli apa eak ? entah aku pun tak tau nama benda aku nak beli tuh , then cuaca sangat panas , aku rasa macam nak tidur dlm pharmacy kejap :) , hih macam haram kan , tapi tak pe , amoy amoy dalam pharmacy tuh semua baik walaupun mereka kurang cantik ==' , HAHA terlalu jujur ke ? FINE ! , sebelum tuh hari ni aku balik naik teksi , yeahh ! aku kena jadi kaya sekarang , why ? sebab aku dapat rasakan bas ke kawasan kediaman aku dah takda :) , BAHBIESS !
petang aku tuisyen , tapi sebelum tuh aku , miera , hariz sempat ngeteh dekat ss ! yeahh , dah lama kan aku tak buat rutin aku tuh , yaa aku sangat merindui kau roti canai :') , hiikkk , then aku meneruskan perjalanan ke MINDA ABADI , datang jea aku bayar fees untuk september *yeah oktober nak habis oi ! HAHA , terus masuk kelas , sir sangat terkejut dengan kehadiran aku =.= , mula mula mood ada nak belajar , lepas sir cakap something yang buat aku tersentuh aku macam dah tak da mood nak datang minggu depan , tapi biar lah dia tuh , dia kan cakap lebih , habuk pun tarak ! KAH KAH KAH , hmm then back time , aku terus balik , tak da kawan pun , terpaksa lah aku tunggu teksi sorang sorang .

*okay itu je kot , apsal post entry aku macam bosan eah ? HAHA , entah lantak ahh , k byee :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado