Friday, October 1, 2010

OPS I :P

hello hello , okay hari ni rasa mcm rajin nak menaip , HAHAH selama ni malas ? = ='
UHH apa apa jea :)

OKAYY 1st thing laa aku nak cakap pasal diri aku yang berbual gebang ni , HA-HA , macam apa siaa , HUH okay GO , hari yang aku sibuk menaip blog ni merupaka hari sekolah ganti , macam syiok bunyinyaa :) , IHHH walhal aku tak datang pun , BERIA laa post kat muka buku cakap akan hadir ke sekolah , HIHHH , KITA HANYA MAMPU MERANCANG , TUHAN MENENTUKAN :) , HAHAHAHA ayat aku sikit baikkan :) AKU TAHU ITU :P , then masa jumaat tuh aku cakap laa kat semua classmate , EHH SABTU DATANG OKAY , BUAT ONAR SIKIT :) , hiks semua macam nak datang , tapi macam ada yang tanak , AHH LANTAK AWAK :D , then masa malam tuh aku pun macam biasa laa , ada marhaban BLA BLA BLA BLAAA , SELESAI :) , balik rumah dengan pantas ON THE PC , memulakan langkah ONLINE :)

datang pula si sang kembar sibuk TAGGING gambar sana sini = =' , OUHH layan sekejap , chatting , carut marut semua dah , at last dia boleh cakap dia tak sekolah ! dan aku ingat itu sekadar GURAUAN ! HUH kembar ni memang , cakap apa pon tak boleh = =' , THEN untuk mendapatkan kepastian aku pun WROTE ON HAFIZ ESPADA WALL , rupanya memang dah plan tanak sekolah ! MEMANG AGAK SIAL LAA . ingatkan kidding , sekali betul laaa

OKAY perasaan tiba tiba berbelah bagi , aku dah agak benda ni berlaku , SO I PREFER TO STAY AT HOME , means aku tak sekolah lah kan , SAKAI = =' , ni lah aku berbual lebat , last last apa pon tak boleh , HAHAHA WHATEVER DUDE , malam tuh pun aku texting kepada yg berkenaan menisytiharkan ketidakhadiran ku ke sekolah :)

BLA BLA BLA BLAAA , pagi dah , HAHAH , okay aku tersadar dari tidur sekitar jam 5.28 pagi *mengikut jam HP ^^V , HIHI , then berkata dalam diri sendiri , betul ke aku tak sekolah ni ? = =' , ARGHH forget it , menyambung tidur kembali :) , MEMANG ANJING ! HAHAHAHA

SO THE CONCLUSION IS WHAT ?
itu dia HAILMI MERNADOES tak sekolah :DD

HAHA okay bye

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado