Saturday, October 2, 2010

SEDIKIT PENYESALAN :)

HELLO HELLO
okay muka aku lagi kan ? biarin ahh , page aku , aku taip :)
HA-HA-HA

PENYESALAN ? yaa ! itulah main title aku kan , hah nak menyesal apa ? AKU DAH TERLAMBAT ! ya laaa , aku tahu itu , menyesal menyesal menyesal ??? APA KAU DARI TADI MENYESAL ?

houhh nak cerita la ni kan , act tadi sis sis aku ni ajak keluar ke mana tah , tapi aku dengan belagak menolak , konon konon nak keluar jugak lah , then dorang pun keluar laa kan , aku masih di rumah , konon nak keluar dgn si MIRANDA lahh , haihh tup tup dpt msj dia ckp next week , means tak jadi lahh , alaaa kenapa ? mak dia ajak ke O'H , ihhh aku dah mula rasa rugi , dah laa , forget it , aku online laa non stop dari jam 9.30 a.m sampai 3.00 p.m *macam haram !

ONLINE ONLINE ONLINE :) sampai kau muntah darah ! HAHA bongok ! grr :S , ihh lepas tuh si kemba ni pun satu hal , aku suh dia dtg rumah aku , dia suh dtg rumah dia , katanya rumah aku tak de port nak dance la apa laa , sial++ laa kan ! DAH laa , so i prefer to stay at home :) , lagi pun mak tinggal sorang , lepas tuh macam nak demam , lagi sadis mak tak masak , kasihan kan aku ? LAPARR =_= , UHH tak pe laa , macam boleh diet , WAH WAH :DD

online punya online , pukul 3 dah , ihh mula dah bosan , OPEN HOUSE MADAM BAI pun aku tak pergi , UHH kasihan madam :(( , then OFF P.C tak tahu nak buat apa lagi :) YEYEYY , macam GILA sekejap , belek belek HP tengok gamba laa , kemaskini kejap tertidur pun . HEE jangan nak cakap apa laa , aku tak sekolah pun aku bagun awal tau :D *bangga pulak dah , hehe then tertidur , sedar sedar dah pukul 6 lebih laa kot , ehem ehem , bangun bangun di hulur pula dngan COOL BLOG CHOCOLATE SMOTHIES EXTRA PEARL , AIYOOOO = =' , memang nikmat , dah lama tak minum :( thanks to sis yang belikan , ihhihh

OKAY TUH JEA KOT , DAH LAA , asek membebel jea :P

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado