Tuesday, October 26, 2010

RAMBUT !

hell-o ! apsal kali ni sekali jea eak hello aku ? kau orang tau sebab apa ? masuk entry yang ni , dah kali keempat aku post entry , ahh lantak lah , aku boring kott ==' , err kau orang mesti nak tau apsal title aku macam tuh ! k aku nak ckp lah ni .
kalau kau orang nak tahu lately ni aku selalu segan nak ke skolah , segan sebab apa ? segan aa sebab cikgu disiplin nanti tengok rambut aku yang dah macam rambut rihanna ni *puihh perasan habis ! . kalau kau orang tak dpt tengok ha pergi bukak you-tube search rihanna-take a bow , yess ! thats it , rambut aku macam tulah , sumpah ! aku tak tipu siak ==' , jgn nak buat aku mcm ni boleh ? *apsal kau mii ! haihh ==' . aku bukan apa , baru last week aku potong rambut ! tapi aunty tuh cukup memahami aku , dia sikit tak potong rambut depan aku , bongokkan ? tah apa aunty tuh fikir ? padahal aku tak bagi potong ! *rupanya aku yang bongok ! HAHA . GO ! rambut depan aku ni dah dua tiga kali aku sabit sendiri , tapi dia tetap tumbuh dengan megahnya ! aku sayang nak suruh salooner potongkan ! takot pendek sangat , tapi aku tak suka kalau cikgu dsiplin yang potongkan , menangis air mata darah laa aku ;'O .
and then aku bukan lah nak cakap apa sangatkan , kalau kat sekolah tuh aku boleh dikatakan terkenal *terkenal taik kucing lah ! haha . aku terkenal kerana rambut aku yang pelbagai fesyen ni ! *fesyen habis kau mii , jgn nak gebang ! . tapi tulahh tak tahan lama sangat , ada jea orang dengki ==' . HOHH , kali ni aku nekad tanak potong rambut sampai SPM habis ! oww yeahh , lepas tuh aku boleh pergi buat rambut apa aku suka kan ? best sangat aww aww ;)
then aku tak boleh blah tengok bebudak cina habis PMR ni ! sial kan pergi saloon ramai ramai then warnakan rambut ! pergh ! kau ingat kau lepas SPM apa ? tak pe laa aku tak heran *padahal kau dah maki hamon kan mii :)

***aa itu jea kott , k byee , mak suruh pergi kedai !
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

2 comments:

  1. tape..post je bnyk2 entry..org2 mcm kita ni memang suka berkarya kan kan..satu hari lebih 5 entry.
    kwakakkakaka!

    ReplyDelete
  2. HAHAHHA , tau tak ngape kan kan ? ni jangkit kakoken laa , wa jeles tgk lu post entry banyak bnyak ! *ehh ayat brader pulak :P HAHAH

    ReplyDelete

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado