Wednesday, October 27, 2010

KE KELASS LAAAS

hello hello hell-o
hari hari aku jea kan nak menaip ?
yaa aku sedar yaa aku sedar :P
tapi tak pe la , nama pun bloggers
kalau entry aku senyap jea
macam tak da life kan
haa apa aku cuba merepek ?
*entah , kau orang layankan saja okay !
OKAY
actually aku nak post something
something important
ye laa kalau dah aku cakap important
mmg iya penting pun kan ?

tapi aku ada masalah sikit
aku tak tau amenda yang important sangat !
*babi doh ! apa aku ni ? O,o

okay laa okay , aku cerita ! tadi masa dekat sekolah cikgu suruh cari penyapu , pergh ! aku memang tak suka kalau cikgu suh buat benda tu semua , kena masuk kelas orang "aa boleh pinjam penyapu" ha kalau dapat memang rezki aku laa kan , kalau kelas tuh kedek nak mampus macam babi kena langgar ? sumpah aku duduk dalam bilik sminggu punya ! malu doh ! grr~

k tu jea , byee
*babi sikit sangat ! aku tak percaya
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado