Saturday, November 27, 2010

MISS YOU BLOG

okay title tuu cukop mencerminkan yang aku mmg dah rindu menggaban dgn blog ni ! siyess ! rindu sangat . faham tak rindu aku ni dah macam rindu mak bapak yang dekat tanah suci . okay padahal mak bapak aku belum pergi sana pun . act rindu ni dah tak terkata . menggaban aku 2 hari mengarang essay bm dgn bi . yea la aku spm kan ? ahha . diambang spm ! lepas tuu aku rasa aku macam dah mati akal sikit . entah apa yang aku buat kat rumah sebab tak onl . kehidupan aku macam dulu dulu sebelum SANG P1W1 max ada . aku baring baring dengar mp3 meraban sanasini . itulahh rutin aku ! p.c ni aku tengok dari jaoh jea an . kecik besor kecik besor ! nak bukak mmg malas ! mcm tipu bila aku malas ? pergh siyess ! since spm ni hati aku bukan kaat mukaBUKU or blogger ni haa . aku rasa mcm 24/7 nak mengadap buku kan . mcm tuu laa azab orang spm *pergh mcm seksa sangatkan ? . seksa tuu tak sangat aa kan . tapi aku jea yang rasa . bebudak ni mmg biadap ! soalan semua best "hailmi apasal kau mcm lama tak onl ?" ehh korang ni . aku lemporr moniter sorang demi sorang baru tau ! aku SPM doh . biar aku bagi tumpuan sepenuhnya pada benda alah tu dulu boleh ? boleh kan ? boleh laaaa . boleh sangat jendol !

*okay itu jea kot . makin lama aku tak onl makin beku otak aku :O
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado