Saturday, November 27, 2010

ILMU HISAB

first of all ! faham apa makna title aku ? kalau ada yang faham tahniah ! kalau tak faham mari sini . aku memaham kan untuk kau . okay ilmu hisab ni ilmu kira kira laa . tambahtolakdarabbahagi ! get it ? tak faham ? pergh ! ilmu hisab ni matematik la jendol . bytheway kalau semuaorang nak tahu aku sangat sangat membenci ilmu hisab ni . kenapa pun aku tak dapat kenal pasti . nak cakap bodoh mengira mmg iya pun . tapi bukan semuaorang terror math okay . apa yang nak aku cakap ! dulu bila math jea hati aku mula la tak tenang . ada jea benda nak jadi . paling popular dtg menghinggapi aku stomachache . orang kata kalau sakitperut ni means ada laa benda yang kita takut ! ohh yakah ? maybe la aku mmg takut sikit kalau time math . sebab aku benci math aku benci sekali cikgu yg ajar math ! HAHA biadap bukan ? bukan apa . kadangkadang kalau kita dah benci sesuatu tuu confirm yang berkaitan dengan dia kita bencikan ? thats it . aku anggap something like that la . tapi apakan daya ? hampir 11 tahun aku menuntun ilmu ni . kadangkala bila dapat menyelesaikan sesuatu kirakira tu kita mesti seronokkan ? betulkan ? itu la pengalaman paling indah aku kalau semuaorang nak tau .

but then aku nak crita sikit pasal orang yang pandai math ni . kenapa laa pandai sangat ? okay mcm bodoh tak soalan aku ? bodoh sikit kan ? biarlah :) . rezki masingmasing tanggapan ku . mungkin kelebihan dia pandai mengira . its okay . cuma aku sedikit cemburu bila tengok orang pandai math . cemburu menyelubungi jiwa raga aku . nak buat mcm mana ? aku yang malas belajar . kalau cikgu ajar math tu please pay full attention . yes aku admit ! kalau cikgu ajar math aku buat benda lain . but ! thats not mean aku tak siap homework . okay mcm tibatiba sebut homework ? aha kalau cikgu math bagi homework mmg selalu siap ! kadangkala aku mengambil inisiatif meniru homework orang lain . yess itu la aku ! aku sibodoh math membuka pekung didada . its okay la .

paper SPM utk esok MATHEMATICS . aku dah lama prepare . masa duatiga minggu lagi nak SPM aku mmg memberi sepenuh perhatian pada MATH ! aku takut sngat nak jawab esok . sebab aku sibuk pulak online . hmm lepas paper math habis means lepas ni aku dah tak payah la nak mengira ngira lagi . thanks a lot :) . aku dah penat main kira kira

*thats all for today . aku harap aku dapat jawab dengan tenang :D . adios !
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado