Sunday, December 19, 2010

19/12/2010 - nothing sangat laa

sial laaaaa . ehhh lupa ! hell-o diiringi assalamualaikum . berrrr penat sangat hari ni . kesana kesini kesinu kesono . yeah ! dah laaa agak teleng leher ni . lepas tuu bnyak pulak invitation nak kena dtg . bnyak bro banyak ! aku ta tipu siakk . ada DUA ! AHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA ! sial laa aku ni ingat kan DOPLOH . rupanya DUA ! alalala nice apa angka tuu kan kan . lepas tuu malam semalam kan kaka aku ni baik sngat hati beliau . belanja aku prosperity . yeaa ! a lot of thanks laa kan . sumpa ! aku TER-speechless . siak laa ter ter pulak !

lepas tu kan kan . pagi tadi aku da laa bangun awal ! yeah awal . tak pasal pasal hari ahad aku bangun awal . dalam kenangan ~ ehhhhhhhhhhh salah ! dalam sejarah laa . AAHAHAHHAHAA ! ni sebab aku dah deal dengan si MIERA laa . rumah dia ada wedding so tempah kuih bagai laa kan kan . tak pasal pasal aku terjebak . tapi tak pe laa . HOHOO .

then masa tengahari tu prepare laa utk pergi rumahnya miera ni . puihh ~ aku paaaaaaleng lambat siap . alaa rileks k . bukan tak biasakan ? macam da terbiasa :P . AHAHAHAHAHAH ! BLA BLA BLAA sampai rumah miera . sampai jea tak terus makan laa kan . sampai lepak dalam rumah dia dulu la bla bla bla semuanyaa :) .

then baru laa saatnya makan . bukan nak mengata la . sorry to miera . NASI BARYANI tadi tuu mmg laa paaaaaleng sedap ! dgn lauk pauk lagi . *thumb up ! HOHOO mcm nak tambah tadi . tapi malu >.< . AHAHAH !

apa pun mmg seronok . lagi best bila aku tunggu bas ktak berejam ! sangat pantas bas kan . dah itu jea bye :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado