Monday, December 20, 2010

SPM ? Habis dah !

hello hello hello hollo hollo hollo . 20 DEC 2010 tarikh keramat siaa ! keramat ta keramat sngt aa . sumpah ! keramat bagi bebudak yg ambik ekonomi asas . yes ! thats it . lepas hampir sebulan keluar masuk dewan tuu kan kan akhirnya hari ni laa kan hari ni aku tinggal kan sekolah aku tuu buat selama lamanya . SELAMA LAMANYAA okay ! tapiii maybe march nanti aku dtg balik laa kan sebab aku nak ambik result aku tuu ! HOHOO . whatever it is aku tanak sekolah lagi ! FULL STOP !

tadi lepas pemeriksa habis pungut kertas announce dia mcm ni "dengan berakhirnya kertas ekonomi ni tamat laa SPM 2010" . okay kalau laa di beri peluangkan ! aku nak sangat baling baling kerusi meja semua tuu . mcm syiok jea kan dah habis paper ! aku tgk semua org syiok jea kan dah habis paper . yea laa maybe semua ada sebab masing masing . lepas tuu yg aku ni mcm orang tak da perasaan . aku senyum jea tgk semua orang happy ! "LIKE AN IDIOT kan kan" AHAHAHAHAHAHAHAAH !

lepas habis exam ni semua laa plan nak kerja kan . yaa sama la mcm aku ! semua plan nak kerja . tapi aku tak tau nak kerja mana kan ==' . kerja ada ! aku yg malas . rasa mcm nak kembali ke zaman persekolahan laa . pergi sekolah belajar balik rumah dah ! best jea ta payah penat penat . tapi kalau mcm tuu pun lagi laa tak best ==' . HAIHHH bongoknya aku ! ha'a bongok sgt laa ! ada yg habis exam hari ni kan esok da start kerja ! bagi aku tuu gelojoh sngat . diorang tanak ke rasa kenikmatan duduk rumah ? HOHOHO . budak sekolah masih bercuti ! sama laa mcm aku ! HAHAHAHAHAH ! sial laa

btw hari yg dinanti natikan dah tiba . SPM dah habis ! yeayyy ! apa pulak laa lepas ni kehidupan sebagai orang dewasa . bukan budak sekolah =='

GOOD BYE SCHOOL
I'M GONNA MISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
YOU !

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado