Tuesday, December 28, 2010

BERRRRRRRRRRRRR =='

hello hello hello hello hello HELL-O . hai da lama tak posting entry . agak bersawang tempat post aku ni sbb tak da org menaip . HAHA sial la . okay la sebenarnya apa yg aku nak post hari ni pun aku tak tau la kan . aku saja jea menggelior dpan pc buat buat mcm tgh menaip . aleh aleh aku mmg sdg menaip ! HAHA sial la aku ni . more than sial =='

hari hari rabu bhaii rabu wa ckp sama lu ! sepatutnya hari ni hari keluar sedunia bagi budak budak la . HAHA sebab hari ni tiket wyg murah sial . okay la mmg sial ! yg aku ni dah lama lama dekat rumah tak hang out lagi pun . lagi sialan kan ? aku ni meradak nak keluar tapi tak da siapa yg nak join skaki . kluar pun kemana sial ? ke tempat tempat kluarga shopping . HAHA hanjeng sangat la . aku dok memekak sngsorang sana sini ajak org hang out ! haram jadah . semua alasan tak da duit . kemak sangat ! lu tanak keluar tapi lu duduk rumah . rumah pun da naik menyampah dgn lu . bau bauan lu . hames pulak uhh ! HAHA *entah apa si bahboon ni merapu .

ha sial laa tu panggil wa babun ! lu la bahabooon ! eh kaorang nak tau tak bapak aku la kan ada kawan cina nama dia org panggil 'ah bon' kot . HAHA tak tau sangat la cerita . tapi si babun ni mmg la terkenal dekat tmpat tinggal aku ni . haihh kluarga dia aneh aneh jea kan . malas nak mengata ! HAHAH sial lu dah bukak cerita lepas tu kata tanak mengata . more than sial kan aku . yahhh i admit . makin hari kat rumah makin sial aku ni . please la k

hari ni plan nak isi borang dekat tut tut tut . HAHA bukan apa wa segan la nak cerita wa beremployee kan siapa kan kan . wa segan ! tapi uniform dia warna hijau ! HAHA siapa tau tu tau laa . dan lagi wa pernah memerah peluh dekat situh . lagi pun wa tak la peluh mana . sebab wa kerja dlm aircond ! HAHA well well . kulit wa ni sensitif bro ! start SPM habis ni wa asekk kena gatal gatal jea kan . biadap betul gatal gatal ni . sekali wa kikis gatal gatal ni wa jugak menggelepor . sial la more than sial sangat !

okay akhir kata . lu tak rasa ke entry wa ni mcm kimak . bercampur aduk mcm ais batu campur . sial tak sedap pulak uuhh mcm ABC . cerita semua mcm pantet . k byee
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado