Monday, December 27, 2010

HUH =='

hi hello bloggers . apa khabar semua ? yahh hope sihat sihat belaka . yea la sekolah bakal di buka . get ready guys . tapi aku tak . HAHA aku da habis sekolah . okay its really awesome dude ! ehh jgn nak suka sangat la kan aku ni . dah la kerja pun belum . hmm aku tak suka bila cerita soal kerja . dah la aku sedang meniti hari tunggu ayah nak register aku lesen kereta . hopefully jgn sampai habis 2010 yaa ayah . bukan apa org tanak susahkan ayah ! next year lesen da mahal ==' . aku da nekad selagi aku tak daftar lesen selagi tu aku tanak kerja . no matter what happen OKAY ! btw mak ayah mmg tak paksa aku kerja lagi lah . really diorang bukan mcm mak bapak org lain . yahh sebab mak ayah tau aku akan kerja jugak kalau tak suruh .

act itu bukan cerita sebenar . huh ==' . yesterday aku hang out dgn MIERA , HAZIQ , HARIZ , HAFIZ . yah tak sangka si haziq nak ikut pulak . memula dia ckp parents dia tak bagi la apa la . HAHA omg akhirnya kau ikut kitorang kan ziq ! 1st time in my life lepak dgn haziq . okay dia bongok gila lah kan . HAHA sengal jea boleh tahan . btw a lot of thanks to you laa sbb bwk DSLR tuu . boleh laa snapping sana sini . HAHA ! lepas tu apa lagi eak ? err ha ada satu tragedi tak di jangka berlaku . kitorang ni pergi la ke angsana . okay tak plan pun nak main bowling . tapi aku mmg tak main pun . HAHA 1st time aku tak join main bowling . sbb aku kena save budget lerr ada org rumah menempah pulak . so freaking bad okay !

according to the tragedi . si MIERA ni ada cakap pada aku mcm ni "mie kau nak tau tak si NS suka main bowling kat sini tau" . okay 'sini' tu stand for angsana laa kan . after that aku pun still la snapping lagi diorang main bowling . ohh semua pict terbaik mcm bowler tebaik gitcuhhh . HAHA . SUDDENLY si hariz ~

hariz : eh itu bukan naz ke ? *sambil tunjuk ke belakang
aku : mana ?
miera : ehh ha'a laa . mmg sial ! mana dia tau aku kat sini =='
aku : OHH myy this is so surprise !

dan tragedi pun bermula . OMG aku mmg tak tau nak handle keadaan . si NS sudah masuk dalam and panggil miera . but miera jual mahal ! HAHA cess ini perempuan . masa tu ada lagi 3 game . menggerutu la si MIERA ni duduk situh . dia punya game terus dia pass pada org lain . yg aku dah tak tau nak buat apa ==' . herrrr after semua habis miera gila kangkang lari bhaii . so funny pun ada . tapi entah la . lari tanpa tinggalkan kesan ! HAHA . gila tohl minah ni .

aku dan yg lain ? HAHA aku dan yg lain buat mcm tak da apa apa terjadi . yah yah yah ! nak di pendekkan cerita miera call aku dan aku suruh dia dtg season . weh wehh dan si NS ? aku suruh dia balik la . da si miera tak sudi nak jumpa dia kan .

a lot conflict happen to me okay . tapi aku tanak cerita semua laa sbb aku rasa tak penting . tapi yg kes MIERA berkejaran ni ? HAHA that is so funny . bye bye ~

*lampiran di page 'friends' .
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado