Thursday, December 9, 2010

MEMBOSANKAN !

semalam semalam ! ehh kejap . hello hello . okay sudah laaa . err semalam laa kan hari yang paling bosan dalam hidup aku ni . sebelum sebelum ni punya bosan tak da laa macam ni . haihh ==' . dah laaa tu duduk rumah jea . tak kemana mana . disebabkan hari ni ada paper so malas laa nak keluar sangat *poraahhhh , pdhal mak tak bagi . wuuu wuu pelik betul laa mak ni . dah kenapa tak bagi keluar ! dia dgn ayah hangout aku tak bising pun . asal aku jea ada jea kan benda dia nak bising . tapi tak pe laaa . aku rasa dia marah aaa sebab aku selalu mintak duit tmbangkan . AHAAHAHAHAHAHAH ! yea laa bro ! aku bukan ada apa apa lesen nak melenjan motor ke kete kan ? motor pun tak da bro . kete lagi haram . rasa mcm tak da life sangat ! paaling paling pun aku merayap ke rumah kembar jea . tak jaoh mana kan ? alaaa mmg tak pun kan . lepas tuu pepagi mak dgn ayah dah kluar . aku pun tak sure dorang pergi mana . tup tup balik bawakkan cool blog . perghh ! konon tuu amek hati laa . ala mak kalau choclate smoothies ke best jugak . ni choclate jea ? err kureeeng pergi laa mak . AHAHAHHAHAHAHAHA ! sekali mak baca tak kena lempor aku dgn periuk belanga dia =='
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado