Sunday, December 5, 2010

TAGGED

okay aku baru dapat tagged dari gadis ni MASMALYANAH . dia tagged dan bertanya soalan mcm ni
  1. benda yang paling suka
  2. benda yang paling tak suka

okay nak menjawab la ni . act dia ckp kalau kawan kawan pun boleh la kan . so i prefer to answer about friends :)

for the 1st quest : kawan yg aku paling suka . of course la kawan yang sanggup berkongsi suka dan duka sama sama dgn aku . plus dia tak selfish . ahah aku tau semua orang tak suka orang yang pentingkan diri . but believe me laa ! kita takkan perasan jika kita TER-selfish okay ! sometimes ada benda yg kita tak perasan the things happen around us . then kawan yang gila gila ni lagu aku suka . sebab aku ni mmg kinda crazy person ! HAHAHAHAHHA . kadang kadang kalau nak melawak tu kena pilih kawan juga . aku ramai kawan yang boleh buat gurau dan ramai jugak tak boleh . tak boleh sebaba apa ? simple answer ! *KUAT MERAJUK* . ahah aku cakap orang . mcm aku ni tak kuat merajuk . weh weh aku merajuk pada org tertentu sahaja . kalau orang tu tak da perasaan takkan aku nak merajuk . buat penat jea . then kawan yg mcm mana lagi eak ? err ==' . OHH YAA ! most important . kawan yang tak lokek . means dia boleh kongsi jea apa yang dia ada . sebab apa ? sebab aku ni mmg jenis yang bukan kedekut . buat apa nak kedekut ? tak mendatangkan hasil laa . act kdekut ni pun salah satu selfish la . i hate okay . please laa ! siapa rasa dia tu kedekut . jaohkan diri dari aku . sebab aku tak suka orang kedekut . okay rasanya banyak sangat kan nak tulis . cukop laa tahu yang ni jea k .

for the 2nd quest : kawan yang paling tak suka . yes ! i love this question . aku paaaaaaling tak suka kalau jenis orang susah baru cari kawan . i'm sure ramai ada kawan mcm ni kan ? di nasihatkan anda bersabar yaa . fikir secara positif . mungkin anda laa orang paling dia percaya . then jenis mengutuk kalau tak puas hati . bro benda boleh sttle kita settle . kalau ada tak puas hati tuu jgn smpai memburukkan kawan sndiri . kalau laa ada orang mcm ni . alamatnya lari la kengkawan kauorang ! sure . benci sangat orang suka kutok kawan belakang belakang . lagi tak suka kalau suka tiru kita . faham tak ? means kan dia nak ada juga apa kita ada ! yezzzaaa . i really hate people like this . tak boleh ke buang perasaan mcm tuu ? semua orang ada dia nak ada ! apa yg kita buat semua dia nak buat . ishh . pleasseee laa eh . FULL OF SHIT

*okay itu jea kot . ehehe . YANA PLEASE KOMEN :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado