Saturday, January 22, 2011

APA BENDA SEMUA NI ?

okay okay assalamualaikum pembuka kata . haha ada mcm pembuka seloka tak ? ada tak ? HAHA seloka apa sial tengah pepagi buta mcm ni ! =.= err okay okay apa aku cuba nak mengarut ni eah ? HAHA entah aku pun tak tau wahai blogger . tak aku cuma nak cakap ada ke tak kauorang realize yg aku tak blog beberapa hari ni ? hampir seminggu tau ! ada tak ? HAHA bodoh soalan macam apa sial aku ni kan ? sebok ah semua ! ni kan entry aku . lantak ahh ! AHAHA

ehh agak sialan aku ni kan ? agak laa tapi tak sangat ! KAHKAHKAH makin puaka dibuatnya . eh macam macam benda aku nak blog hari ni . almaklumlah beta semakin busy buat masa ni . ada jea masa yg boleh terluang tak terluang ! haha macam mana tu eah ? entah aku pun kureng pasti lah . HIIHI . eh weh aku nak cerita apa tadi ? haa pasal ni haa kalau kauorang nak tau masuk hari ahad ni bermakna dah lima hari aku keje full ! yea 9.30 A.M until 10.30 P.M what a nice time kan ? nice tu tak sangat lah tapi boleh la . apa luahan aku ? PENAT SIAL ! act aku pun tak berapa perasan yg dah lima hari aku masuk FULL . damn ! aleh aleh jea aku tersedar bahawa aku penat yg aamat sangat bro =.= . i need rest please ;(

forget the past ! lets start new story . nowadays aku makin addicted dgn lagu Maher Zain - Hold My Hand . gila kau ! HAHA serius lah aku memang minat sangat dengan lagu ni . bloggers try la dengar . best sangat sangat k ! haa lagi satu lagu Ne-yo - One In A Million . yehha ! aku lambat ? ehh bising ah ! aku baru nak suka lantak ah . HAHA . lagu ni slow motion sial . gila babi aku suka sangat tau . lagi apa eah ? haa aku dah lama ni tak godeh hp aku . entah dah berlumut agaknya . msj pun dah jarang seh . kredit termanggu jea tgu kena tolak dgn CRT ke SOS TOPUP ke kan . ohh for your information aku pengguna setia SOS TOPUP . macam miskin ? Hello imma busy man lah . tak da masa nak topup ni . aleh aleh aku dapat tau kredit habis jea . what the hell tu kan ? tak sangat ? boleh la xP HAHA

hari ni dah hari ahad . suwey punya sabtu ! biasa lah kan kalau dah kerja mcm ni semua tau kan yg hari cashier kena maki sedunia . HAHA tahan jea laa nasihat beta . aku pun kena juga la . tadi aku siap marah bangla lagi . 'i say no plastik no la !' HAHA garang tak ? TAK ? belum tengok belum tau la . HAHA boodoh stop it la . =.= okay stop . bye
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado