Monday, January 24, 2011

Rasa Macam Nak Potong Rambut ?

haaa hello hello assalamualaikum . yeah jarangnya aku post entry sejak kerja ni . HEHEH biasak bro orang busy mcm ni lah . btw hari ni merupakan hari rehat aku atau rest day bak kata omputeh lah kan . HIIHI hari ni aku bangun pukul 8.00 a.m . haha awalkan ? bila time nak keje kau bangun lambat pulak . sial tu kan . tapi aku bangun awal awal apesal ? HAHA sebab hp aku bedering lah bro . thats y aku bangun . mesej from miranda . DUSH ==' . bagus betul minah ni . aku text kau malam semalam baru pagi tadi kau rep . apa ke hal ? HAHA tapi its okay lah . bukan benda penting kan ? haaaa apa aku merepek ni dari tadi ? sini sini aku nak cakap

rasa macam nak potong rambut tak ? yea memang ku keinginan sedemikian rupa ! HAHA ayat keling aku kan . alahh raambut tepi ni dah nak tebal . yaphh sight burn aku dah nak berkerawang lah pulak . aku geli tengok muka sendiri bila rambut dah panjang ! HAHA bukan bermakna rambut panjang tu selekeh k . cuma aku jea kot yg ta sesuai berambut panjang . KAHKAHKAH sakai bro . siaww jea . aku bukan nak cakap apa tapi kakak cashier ni kan ada la seorang tuu dia cakap "dik aku tengok rambut kau macam rihanna lah" . dan aku ? AHAHAHAH ! yke kak ? akak minat rihanna jugak ? bla bla bla . rupanya ada jugak makhluk tuhan perasan yg aku ni die hard fan of rihanna :))

lepas tu kan kan . HAHA aku ingat kan HAHAHAHAHAHA ! apa sial ketawa jea cerita tak habis ! AHAHAHA sebenarnya first salary ni aku nak buat rambut . HEHE digital perm ? okay tak ? =.= . fuentabellia ckp muka aku tak sesuai rambut curl . curl tu taak sangat lah . just wavy jea . alahh tapi aku nak sangat boleh ? boleh laaaa ! boleh sangat la kan . sebab aku tak mintak duit sesiapa pun . aku pakai gaji aku bhaii . i dont care . tunggu jea kau rambut . aku kerja kan kau habis habisan :P
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado