Monday, January 10, 2011

FaceBOOK will be shut down ! *PART III*



nyahaiii ada part 3 pulak . sial betul aku ni . ala aku saja jea dho . bosan tau ! HAHA aku saja nak kenalkan orang yg buat Fb ni . nah gambar dia . haha


so how ? handsome tak ? curl tu rambut dia . HAHA bodoh stop it la . nama dia Mark Zuckerberg . err dia lahir 14 may . ehh da kenapa aku kenalkan dia ni ? HAHA bodoh tau aku ni . apa kejadah . mmg sial . apa eak ?

OHH yaa kesian dia ni . sejak dia buat Fb ni kan dia ckp la hidup dia tak senang . tak macam dulu . ada jea masalah . bukan apa ! apa yg berlaku dekat Fb tuu semua salah dia la kan . orang lain salah guna semua tunding jari dekat mamat ni . haihh so cruel yahh . kalau aku jadi dia ni kan aku da lari duduk dalam gua . AHA biar laa labah labah buat sarang ke apa . yg penting tak da orang jumpa aku . SETTEL !

btw kami semua tgu PC dari kamu yea MR.MARK . please dont let Fb shut down .

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado